Sunday, September 26, 2010

beraya sana sini

(pic amek dari fb je..cilok dr phote mbe aku lak tu..huhuhu)

penat doe..pergi open house 2 buah rumah je tapi penat cam pergi 5 6 buah rumah..
almaklum la pergi pun naik lrt..mane tak penat..
mula2 pergi rumah membe kat sungai besi.
dari hospital universiti naik bus pastu naik lrt dr stesen lrt yg kat kota raya tu behenti kat salak selatan.lepak umah mbe ku ni sampai la kol 6 lebih..lame soit..
nak balik semula ke stesen lrt salak selatan,mak mbe aku yang antor..padat giler dalam avanza tu.
mane tak padat..10 orng dalam satu avanza..cam sardin daa..bile behenti kat trafik light..
ada pemandu chinese ni ternganga tgok dalam avanza ni..kakakakaka..
umah ke dua aku pergi redah umah makcik kawan aku kat kerinchi..
dapat makan mee hoon goreng.yang aku suke dapat makan keropok teganu..hehehehe
(macam xpernah makan keropok tganu padahal orng teganu..lalalalalal)
sampai kat hostel dekat2 pukul 9.
pastu pergi kat bilik guard amek buku outing..
(perggg..cam budak sekolah..sial tol)
next week waiting for othrs open house..menapak lagi la..

0 orang tengoh nopak caktingcakting :