Monday, April 30, 2012

Buku saya

Antara koleksi novel aku...bhahaha
Skali harung aku beli 4 novel ni.dah la guna baucer yang adik aku bagi yang bernilai RM 100.mengamuk adik aku bila aku cakap aku beli novel pakai baucer yang dia bagi..bhahaha.ampun dik =p

Patutnya novel ni ada 5 kesemuanya tapi novel yang bertajuk CINTA SANG RATU tak pulak aku jumpa masa soping sakan kat MPH Midvalley aritu.try jugak usha2 kat kedai lain tapi xjumpa jugak..hmmm

Novel ni hasil dari penulis triller yang bernama Ramlee Awang Mursyid.bila baca novel ni..Ralit dengan watak utama novel ni.watak utama dalam novel ni nama dia Saifuddin.seorang yang tawaduk dan seorang pesilat yang handal dizaman Hang Tuah dulu.

Nak tau lebih novel ni.beli sendiri.nak tau sinopsis citer ni..sila beli sendiri jugak.aku malas nak tulis.




2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    peminat RAM cam aku gak ni.hahaha!!! aku dah ade semua novel die kecuali ada 2 je kot yang tak beli sebab dah pinjam dulu ngn member.hahahaha

  2. pinyu pjah said...

    Lizz: mencabar minda kan baca novel dr RAM kan..hehehe..ada kawan aku xsuka novel dri RAM ni sbb katenya xpaham jalan cerita.tapi aku suka..sambil membaca sambil berfikir sbb jln cerita setiap novel RAM unexpected..