Friday, November 23, 2012

Entry ke 232

Gua rasa..dah lama gua tak merepek dalam blog gua ni.entah la, mood nak merepek dah tak da.hmmm

Nak citer la sikit, gua sekarang kat kampung.(perghh..bajet aku je ada kampung) =)
Gua balik kampung pun sebab gua nak attend majlis kawin kawan gua je.dan kebetulan plak..gua dapat cuti .ibaratnya seperti orang mengantuk disorongkan tilam,bantal ,dan selimut.perghh..syok tidor tu.so apa lagi..gua jimba2 la kat kampung.

Jimba-jimba kat kampung!! Hmmm..tak da la jimba2 pun.aku kan anak dara pigitan.jadi keje aku melepak kat rumah je.woha.sonok sambil menikmati cuti yang berapa kerat tu kat kampung.
Untuk makluman,orang yang keje seperti aku ni..kalu nak cuti..kene apply dulu..kalu tak kirim salam la nak dapat cuti panjang.huh.ok.dah cukup cakap pasal keje aku.sebab aku tak nak mood aku bersepai sebab citer pasal kerje  yang memanjang tak kan selesai tu .

Hari ini dalam sejarah.tepon cikai aku dicabul oleh kazen aku.hampeh punya kazen.bleh plak dia baca mesej aku ngan BF aku.adoiya la.akibatnya.chat ngan dia..banyak jugak la dia nganjing kat aku dan banyak jugak la perkataan BENGONG aku taip.ending2 dia suruh aku belanje beger spesel sebijik kat dia.adoiya.ini macam kazen pun ada juga.huh.
Malu wooo ..
P/s: jangan tinggal tepon anda dimerata-rata tempat.hampeh punya kazen.kazen laki plak tu..adoiya.

Sekian citer pendek aku.maklum la dah bersawang.so, nak elak dari lagi bersawang..aku gagahkan diri untuk update jugak.
Sekian dari aku yang malas.titik. :p

0 orang tengoh nopak caktingcakting :