Friday, November 13, 2015

tenggelam timbul

Gini la gayanya dengan blog sendu.huhuhuh
sekejap ada pastu memanjang sendu tak timbul-timbul.
sibuk la katakan.. hekkktuihh

bila berazam nak menulis idea memanjang je tapi bila dah pegang keyboard , Nampak skrin putih je.blank tetiba.huihhh :'

tapi macam nak citer pasal keje aku lak.keje aku ni handle ngan pesakit .senang citer aku ni nurse la.hohohoh.saya bangga dengan keje saya.
secara khususnya  dekat dengan pesakit yang mengalami masalah buah pinggang.nanti2 la citer pasal masalah penyakit buah pinggang ni.

nak citer pasal perasaaan nurse bila handle ayah sendiri yg meninggal.
semalam ayah senior aku masa study meninggal kat wad aku.time nak abis shif lak tu.dipendekkan citer.tiba2 aku jadi sayu. jika time tu ayah aku yg meninggal dan aku yg akan buat LO(last office) atau bahasa mudahnya sebelum dibawa ke bilik mayat nurse yang akan kafankan dulu mayat.ah aku tak tau macam mana nak terangkan kat sini tapi macam kafankan mayat la.huhuhuhu
Nampak tenang tapi dari air muka senior aku tu Nampak dia nangis.dan aku terfikir lagi sebelum2 ni asyik buat LO kat orng lain tapi bila kat family sendiri..huhuhu...aku jd beremosi  sangat.tak tau nak describe macam mana.macam nak nangis je.tiba2 je rase nak balik keje kat kampong.dekat dengan family.huhuhu.

teremosi suda.huhuhu T_T

p/s:update blog tetengah buta pagi kat wad.teringat lak anak ngan laki kat rumah.hohoho

0 orang tengoh nopak caktingcakting :