Wednesday, July 7, 2010

ape ke hey..

wos..lame dah rasenye aku x update space aku..
lagi2 sejak laptop aku sudah dikembalkan kepada tuan nyer yg asal..alalalala
almaklumla..nak beli laptop sendiri x mampu..ulaalalala

dah hampir smugu aku balik k0lej..
uikh...
blom ape2 dah rase penat bile dok memikirkan subject untuk sem ni..
penat bile pikir posting yg amat la terasa panjang,,uhuhuhuhu..
lg penat bile pikir pasak exam..uhhhh..perghhhh..masyuk la..

result xm utnk final exam year 2 dah lame dah tau tp disebabkan aku malas nk call mentor aku..bile balik kolej baru aku pg tgok result aku tu..
alhamdulillah..ad peningkatan ..
tp aku terkilan skit coz sket ag nak capai dean's list..uhuhuhuh
3.64..dean's list 3.7 and above..
ape2 pun..aku tetap bersyukur..
untuk sem ni aku akn lbih usaha lagi..
chayok2..

subject untuk year 3 sem 1 ni kering sket..
sebab pe aku kate kering coz sume nye leh xsebab kan aku ngatuk..alalalalala
sem ni ad subject medical surgical v11..(psycology + ENT)
psy..ti kene posting kat ward 3TE..wars untuk orng2 yg ad poblem ngn mental..
alalalala
HEALTH CARE NURSING..blaja caner nk promote msyarakay ttg cegah dan elak dr dapat penyakit..hmmm..
byk bg health education la jwbnyer..

malas doh nok tulis panjang...
idea byok tp ad kekangan plak..
huhuhu..bile xde idea..gatal je nk wat karangan kat sapce ni..pelik aku dgn diriku ni..
wohaaa..

mo0d:suasana sem baru
keadaan:ntahlalabu
masa:what's the time a????

malas nk edit balik..
lantak la salah spelling ke.
salah eje ke..
wa tak kisah maaa...=p
(0.o)")

0 orang tengoh nopak caktingcakting :