Wednesday, July 14, 2010

ngeeeee~~~~lak..aku plak yg kene

salam

uikh..
dasyat tol penangan kalo kene present sal assignment kat depan kekawan ngn pn lecturer..

uikh..
1 badan menggeletaq..
wakakkaka
siot tol

ok
sebenarnya aku tlah dipaksarela..
opss..dipaksa

of cos aku dipaksa ..aku tak tahu pape pon kene present assignment sal DYSLEXIA
keja aku just cari maklumat je
tup2 dapat !!
aku kene present lak
hohohohoho..hangin gak rase nye bila dapat tau..mengom tol..
ekceli, kawan aku yg kene present tp b0leh plak dia bg name kat leader aku suh aku present..alalalala
siot..

nak tanak..
aku relapaksakan diri aku tampil kat depan kelas present assignment kami tu..

it's ok la..tadapapepom sal presentation tu
aku just hangin coz disuruh tanpa inf0rm kat aku dulu..
alalalalala

kalu inf0rm awal2 leh a prepare sket2
koman2 mandi bunga dulu ke..
eks..nk kene present kene mandi bunga dulu ke???query??

ahhakz
bagiu bak kate kawan aku yg asal dari melaka..
parop bak kate aku

wakakakaka



p/s: hehehe
n0 m0re mintak2 dari 0rng yg xsudi nak bagi
aishhh..=p


mo0d:sesuci embun..ekhs???ye ke
keadaan:yeah..tayah g senamrobik yg tahpape tu
masa:petang nan indah..

0 orang tengoh nopak caktingcakting :