Tuesday, May 15, 2012

cerita hari ini di Accident & Emergency

Masih lagi di PPUM..bukan bekerja tapi menunggu sidia di Trauma & Kecemasan.

Sidia kemalangan.mungkin petang esok akan masuk ke dewan bedah untuk wound debriment.
Ada serpihan kecil kaca dalam luka laceration tu.sekarang di AMC sementara menunggu untuk naik ke ward.

Dari Hospital Tengku Ampuan Rahimah.discharge dari sana atas At Own Risk(AOR).
first impression .. makaih..ramainya.full house.dan sidia ditempatkan di katil yang bernombor extra 1..ni bermakna sitting la kat mana2 ruang yang boleh selitkan mana2 patient yang admit. huhuhu..sangat kecian.

Kemudian decide nak transfer pergi hospital lain.dan akhirnya ke ...

PPUM

p/s: terima kasih kat housemate aku Noraini Binti Hashim coz sanggup bersusah payah teman aku pergi ke GH TAR.

P/s: terima kasih jugak kat kawan sekolah aku Norhafizi coz mempercepatkan proses rawatan semasa di consultation room dengan meletakkan file sidia kat atas..hehehe

P/s: semoga awak cepat sembuh.saya akan sentiasa disisi awak.. :D

P/s: puding trifle tak siap lagi ni..esok ada jamuan kat ward..aishh..

P/s: tak dapat tido untuk hari ini walaupun jam dah menunjukkan pukul 4:48 minit pagi dan aku sekarang melepak di surau sementara menunggu esok untuk pulang ke rumah.lalala

P/s: banyak kot p/s aku..

P/s: last p/s.. batery ipad dah nak empty. Need a charger. Sumone ples help me!! =p

0 orang tengoh nopak caktingcakting :