Friday, May 25, 2012

Kampung

Best giler dapat balik kampung.sesak perut dok kl lame2.sebu kepala otak ngan suasana kl yg ...(sila la smbung sndiri)

Seminggu sebelum aku kat kampung..perasaan aku huruhara sikit. Serabut dengan kerja dan aku syak kalu aku tak balik kampung, aku akan jadi macam zombie kg pisang ti.

Malah kepulangan aku ke kampung kali ini kerana desakan kawan aku yg bersungguh2 mintak aku hadir ke majlis kawin dia.tetapi memandangkan awal bulan 6 dah ramai senior mintak cuti.
, maka aku pun apply cuti awal sikit dan aku dapat la tgok kawan aku ni di ijab kabul cuma tak dapat tgok dia sanding je.
P/s: kepada kawan baik aku Nurul Amira Binti Muhd Yusuf dan pasangan nya Muhd Zafi..SELAMAT PENGANTIN BARU..

P/s: Esok dah kene balik kl..malasnya.sesape boleh ganti aku keje??

P/s: layan gambau ni.

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    bestlah ada kampung sendiri,aku tak de kampung pun. adelah, tp jauh sangat.nak kena redah laut plak.hahahaha

  2. pinyu pjah said...

    Hahaha..meh la dtang kg aku..