Friday, January 29, 2010

nyawa di hujung????

ingat kucing je ke leh ad peribahasa..kucing di hujung tanduk..
aku p0m ad..
aku di hujung kereta..
whuhuhu
kuar g pasar malam kat kinchi ptang akdi..
bese g kinchi nek bus
p ari ni guna kederat kaki lak..
walaopom aku pnye kaki dah x brape sihat..
dpendek kentot cter..byk gak perkara yg meyebabkan aku and da geng rase
cam nyawa d hujung kete(yg ni aku je)huhuhu
cam nyawa di perut(coz gelak giler2 kat 1 kejadian yg menimpa sorng mbe ni)whahahaha
sory sis!!!hehehe
laluan kitorang ikut pintu gerbang um..
xde la jauh sngat..cenonet je jarak kinchi ngan tmpat aku berteduh skang..
yg penting skali aku dapat isi perut aku ngan chow kue teow botak wpon yg masak tu mak cik yg kedekut..
ngape aku cakap kedekut cam kuda coz die punyer kue teow tu 2,3 urat je..hampeh tol..
rase chow kue teow tu lak bese2 je..
sedap ag yg kat pasar malam uia..
susah tol kalo ik0t rase mulut..
patutnye kene sykur alhamdulillah coz dapat makan kan3!!!

5 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. pjah said...

    akhirnya..

  2. pyahpunyerfikiran said...

    tu la ngko........
    jln x tngok kri kanan...
    tp mmg r.... trauma aku....

  3. pjah said...

    hehehe..sbenarnye aku nk ngorat mamat yg bawak myvi putih tu..hehehe

  4. inciktaktaopape said...

    2-3 urat jer..??
    ish2...
    xdpt bayangkan CKT camtuh...
    hahaha....

  5. pjah said...

    perumpaan je tuh coz ckit sngat..hoho