Tuesday, February 9, 2010

hujan ft. pasar malam

nasib krng bek sket ai ni..
pg pasar malam..
dok round2 cari pe yg seswai ngan selera perut aku..
lame gak a mencari sampai leh abis 1 gelas air milo..
dah detect dh nk makan pe..aku g serbu kat gerai chow kue teow ..
tu pom pas meredah lautan umat manusia yg maha ramai..
tgah tgu mende tu masak..tiba2..1 titik aiR hujan jatuh ke bumi..
dah agak dah..kopem ujan mencurah2 ngan lebat nye jap ag and jangkaan yg betol ..
(ni leh ganti nujum diraja pak belalang ni
HUJAN LEBAT + ANGIN KENCANG..
aku pom stay a kat 1 gerai jual air ni sambil tgu hujan xbrape lebat..
hujan cam suam2 air je ,aku pom redah a g kat bus stop..tb2 aku rase cam something lam suar aku..
xkan makhluk kecik ciptaan allah yg bernama pacat kot..
pe lagi trus aku pegang suar aku sambil tarik menatang tu..p port landing menatang tu x brapa cantik..
leh plak sedap2 landing kat celah peha aku..ok.. not kat celah kelangkang..
malu a plak bile time nk nek bus rapid sambil pegang suar..
sampai je kat trauma ,aku g toilet .pg chek la kot2 menatang tu ad lg ke x..n finding nye..xdak..maybe dah buat bungee jumping kot time aku turun dr bus tu..
the end of balik pasar malam..aku and da geng..basah kuyup..
OH GOD!!!

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Anonymous said...

    lpas tu kesejukkan kat dlm library....huhuhu...
    kna mkn PCM mlm ni...

  2. Unknown said...

    huhuhu..ketaq punggung aku..hahahahahaha