Thursday, December 30, 2010

SOROTAN 2010

syukur ke hadrat ilahi atas kurnia limpahNya..aku masih lagi bernafas kat muka bumi allah ni dan masih lagi dapat bersama2 warga dunia menghirup udara planet bumi ni.
*perghhh..mukadimah yg ala2 masyuk jerk..=p*

ok la.straight to the jalan ampang.no belok-belok,bengkang-bengkok, aku nak tulis sorotan 2010 ni.

sorotan 2010 ni pasal hidup aku.(iyo la tu)

awal tahun 2010 yakni bulan januari bersamaan 1 januari 2010.
malam tahun baru maybe aku lepak kat umah je kot.takpon dah tertonggeng kat atas katil dalam bilik aku.(waa..da lupa la)

bulan ke-2 2010 iaitu bulan februari.
ntah ape aku time ni..lalalala

bulan ke-3 bulan mac.
aaa...maybe time ni dah masuk minggu posting kot.best posting kali ni coz dapat tgok secara live delivery process ,then aku dapat peluang nak pegang baby baru lahir.licin badan baby tu.. perasaan aku??? wah..sangat berbangga beb.hehehe

bulan ke-4 bulan april.
takde perkara menarik kot.hehehe..da lupa da..(byak makan semut ni =p)

bulan ke-5 bulan mei.
takde kisah menarik kot!!!

bulan ke-6 jun.
my peberet month.umur pon makin meninggi(meningkat laa) tapi tgi je tak naik2.bulan yg ditengah2 antara bulan2 dalam 1 tahun.no 6 pon nampak cantik je.bulat dibawah,halus diatas.=p

bulan ke-7 bulan julajuli bintang 7.
wahh..dah jadi senior dah.final year .bebanan makin bertambah.kene jd contoh untuk junior2 ni..(contoh la sangat..hwa3)

bulan ke-8 bulan ogos.
malaysia dah berumur 53 thun. posting untuk year 3 sem 1 bermula. posting kat psychiterik(spelling error coz dah lupa ejaan yg betol..aish..makan nasi beulam semut lagi)
sem ni banyak jalan2 .paling best dapat pg HOSPITAL BAHAGIA ULU KINTA atau nama lain spital tanjung rambutan.nice experience.
suka dengar lagu BULAN 8 DI SANDAKAN-NYANYIAN KUMP GERODOK-

bulan ke-9 bulan september.
ntah ape dah jadi time bulan 9 ni.haa..bru ingat.bulan 9 ,sume umat islam sambut hari raya aidilfitri.hehehe..still lagi dapat duit raya..best2.

bulan ke-1o bulan tragedi oktober.
siap ada lagu untuk bulan 10 ni..tabik kat kump wings..lalala.

bulan ke -11 bulan november.
aku tak tahu bulan berapa kes ni terjadi.tapi tak pa..aku sumbat je kat bulan 11 ni..hehehe..
aku kene buat demo mandikan baby.perghhh..carry marks 30% exam tu.
pagi2 dah kene mambu ngan lecturer.sabor je la hati..kawan aku skit je lagi nk tukar jd hijau.tukar jd incredible hulk kot sebab dah tak tahan lecturer tu bebel.bebel tak pe lagi ni siap ade ayat mencarut..perghh..panas je telinga dengar.sabor2..

bulan ke- 12 bulan desember.
kat negeri aku bulan 12 ni musim tekujuh.
bagi aku plak , bulan 12 ni musim exam untuk sem 1.
jawab tah pape.esok nak exam sempat lagi ngadap FB .malam baru nk ngafal segala bagai.
nasib baik lulus exam.amin.
pas abis exam ,pe lagi..bungkus barang..balik kampung la..cuti beb.
3mgu cuti yg tak disia2kan.sempat lagi pergi kedah.
tpkan beberapa hari sebelum tirai 2010 tutup langsir,ada kejadian yg mengilukan perasaan kejap..
pd 30hb122010.jam 6.15 ptg..aku tersedar purse sama tepon aku HILANG..tengtengteng.
da la sume harta pusaka serba maknenek aku ad dalam purse tu.IC.LESEN.ATM KAD.TEPON..takde dalam sekelip mata.
wah..bahagia rase..hu3..
nsib baik jumpa balik.tQ kat pakcik bus yg jumpa dan bg balik purse tu kat aku.rupa2nya tercicir dalam bus..apodaaa..cuai sangat aku ni..huhuhu..

ok le..sekian sorotan 2010 aku.

WELKAM 2011.BABAI 2010
=p
notakakiayam:xleh nak upload gambar..de poblems la plak..(o_0)")

0 orang tengoh nopak caktingcakting :