Monday, December 13, 2010

upload gambar time borink2


wahh..kasut koyak kepunyaan adikku
tapi selesa dipakai.wahwahwah..


ini bukan lorong gelap tapi lorong cerah.
view dari bilik member ku..
(bilik aku kat celah2 lorong tu je)



siapakah beliau2 ni?ekekekekeke
beliau ini adalah membe aku dan jugak aku "k0t"
ekekekekekeke...


slipar sape ni??
cepat mengaku sapa punya sipar ni!!!
aikh..cam kenal ke kasut ni..


p/s: : :
dikala kebosanan , aku telah mengupload gambar2 hasil kerja tangan aku menerusi
camera henphone sony ericsson w810i yang mana mengikut kiraan aku tpon aku tu dah
3tahun namun masih lagi berfungsi dengan baik walaupun time nak amek gambar je lembap
ibarat siput sedang berjoging..~~~lalalalala~~~


2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Sky8Men said...

    ohoh..promote nset ke.hehe

  2. pjah said...

    hehe..ncet cikai tp masih mampu memberi khidmat..