Tuesday, March 1, 2011

repekan aku cacamarba bukan buburcacar


terkenang zaman2 aku jadi pesilat waktu sekolah dulu..yiihaa
meh ..nak start merepek dah ni..
meh2 pakat mari sini lake...(kang dah kuor ayat kg aku..agagaga)

balik je dari ward tadi..
aku dengan malas-malasan melangkah naik tangga menuju ke bilik aku.
mencari kunci bilik.
alamak!!mane pergi kunci ni..ooo..salah letak..bukan kat tmpat yg aku biasa sorok tapi ditempat lain.
kreeeeekk..(bunyi pintu dibuka)
panas la pulak..adoiyaaa..
ketakketak(bunyi kipas di on kan)(maklum la,,kipas tua..bunyinya lain skit)
waaa..betapa nikmatnya dapat angin sepoi2 xreti bahasa..
hilang skit kepanasan ditambah lagi dengan kepanasan bile teringat kejadian yang tak patut diingat padi tadi. (ahh..lantak ah)

klikkk(telebesen dibuka)
oh cite indon ada main kat tv3.(xlayan citer merepek dari indon.layan WONDERPET LAGI BAGUS MUAHAHAHAHAHAH)
aikhh..melekit 1badan ni..
tiba2 teringat.hari ni HARI AIR DICATU selama 2hari oleh SYABASbetegiii
kene g buat spotcheck dulu ni.kalo tak alamaknya ada yang mandi sabun je kang.
bala..bala..

air mencurah-curah turun dari pili bomba air.
peghhh..sungguh nikmat dari nikmat tuhan kepada umatnya.
dengan mandi ,kita dapat melegakan stress selepas penat seharian bekerja.(oppss..terbebel sikit)
dah wangi-wangian ngan sabun shukebusut dan bedak baby jonsong.
hampar sejadah untuk mengucap syukur pada TUHAN YANG SATU atas limpah rahmatNya.

kemuncak paling best.
melilau mencari2 charger untuk plugin latop.(malas gune batery..walalalala..bagus tak aku membazir letrik..ho3)
DENGAN LAFAZ BISMILLAH.AKU MERASMIKAN PENERIMAAN PASSWORD SECURITY LATOP..teng3..(dengan muka bangga tuh)
maka dengan ini bermula lah segalajadah serba mak nenek assignment aku yang bakal mengKAYAkan tokey2 kertas A4 akibat permintaan untuk print hasil kerja asignment tu la..
buka satu persatu file assignment sambil minum NESKOPE 3DALANG1 cicah biskut gula cap GIANT.sedapp wooo..

ok.ekceli sebenarnya bukan nak buat sangat pon assignment tu..buka latop..connect berukbank alih2..mukabuka yg dibuka dulu.pastu intai2 belog .kalu rajin,ada idea yang ala2 bernas maka adela entry baru.pastu joging2 blog skit..
konon2 kejap je nak online..tapi itu semua dusta.kejap tak kejap.kat 3-4 jam ngadap latop semata2 untuk benda merepek ni....(bagus tak aku??)
pastu assignment kemana?? ..aku ke mana??(aku hanyut ke dunia maya la..adoiyaa..parah ni..)

uikh..lagu mane ni..aku dah salah guna manfaat masa aku ni.patutnya aku guna masa yang ada ni untuk buat assignment yang last dateline adalah esok.(2/3/11)
izinkan aku mengundur diri bagi malaksanakan misi tergendala aku tu.

chawlo bete..=p

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Anonymous said...

    haa! inilah masalah orang muda suka sangat buat kerja last minute... :D jangan selalu... nanti terbiasa...

  2. Unknown said...

    iya..saya sudah mendapat pengajaran yg sngt bermakna..ho2
    pasni kene plan betol2 ..kalo x nanti jd mcm ni lagi..lalala..
    p/s:masalahnya asgnmennt dpat hari ni waktu ptg..pastu esok pg2 dh kene hntar..kelamkabut jugak la..lalalala