Saturday, February 25, 2012

satu ketika

harap2 maskot DiGi tak termasuk sekali dalam kalangan yellow2 ni.(>-<)")


godek kat fb aku yang baru je aku tukar jadi fb versi ada timeline tetiba nampak pic ni.pic ni kawan aku yang tag.pe lagi.aku kopipasta je la gambar ni.hehehe.kenangan ni.

gambar zaman aku pi kem PJKN 2006 peringkat Negeri Terengganu.harharhar.comot kot dulu.sekarang pun still lagi comot.kehkehkeh..
seyes masa ni aku tak suka gile pegi kem ni.bosan maha amat..aktiviti ntah pape je la.
jangan tertipu dengan gambar diatas dimana semua nampak seperti epy-suka-golak-golek.

seminggu jugak la kene bertapa dalam kem ni.4hari aktiviti sesi mencairkan telinga.ceramah.ADk(aktiviti dalam berkumpulan)malam kebudayaan.(berbudaya la sangat harharhar) dan so on.
3hari yang selebihnya aktiviti kemasyarakatan dimana kene stay dengan family angkat.
untuk group dari kuala terengganu kena pergi berkhidmat masyarakat dekat hulu terengganu.tak salah aku nama kampung yang terima kami Kg Kua ke Kg Gua..emmm..ntah dah lupa namanya.hehehe

walaupun aku macam tak hepi je masa mengikuti kem ni tapi aku ok je.layan je aktiviti2 yang telah ditetapkan.

p/s:tak hepi sebab kawan2 aku yang nama Nyeq2,Gnab ,Ena tak ikut..bosan doe..

p/s2:
mood! mood aku dah ke laut.sebab tu tulis blog pon macam ke laut.hoh!!

notakakijalanan:
tetiba rasa macam nak pergi kem plak.harharhar.

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    PLKN?tak berkesempatan join sebab umur tak terlebey.hahahahaha

  2. Unknown said...

    bukan PLKN.tp ni lebih kepada jati diri(konon la jati diri..haha)PJKN..
    PLKN xdapt join sbb diorang xnak aku join..kikiki

  3. suria lekatlekit said...

    dari penampilan uniform tu nampak baik2 jer.. tudung xde pendek2 pun berbanding sekolah sy dulu.. mcm2 size tudung. ada setakat paras leher je. Bagus sekolah kamu

  4. Unknown said...

    orang2 kat atas memang baik..hehe..opss..
    tp sekolah tu..bagus..ooo..tak la kot..=p