Monday, February 27, 2012

zaman asrama ek


hahaha..rasa macam nak gelak tengok pic ni balik.gambar ni diambil masa aku and da kekawan form 1.berlatar belakang asrama desa.
yang kat pic ni aspuri.aspura kat sebelah tu je.
pic ni cikgu zubir yang rakamkan.dah la tengah hati bebuta lak tu.sume mata sepet.hahaha.masa form 1 ngan form 2 ,sesi persekolahan waktu petang.
pic ni kawan aku yang tag kan.harapkan aku..lalala..satu keping gambr sekolah takde.kalu ada pun.aku tak tahu mana dah hilang.lalala

selama 2tahun setengah aku dan budak kelas tingkatan 1 KRK bermastautin disini sebab pertengahan tahun 2002, asrama ni kene roboh.

macam2 benda yang budak2 pepuan kelas aku tak buat tapi aku dan geng kepala pengat buat.hohohoho.nanor bebenor sampaikan warden dah anti ngan geng kepala pengat ni.siap bagi ceramah free kat kami.

sebelum ni aku ada bagitau kan yang rumah aku dengan hostel ni takde la jauh sangat.nak pergi sekolah jalan kaki pon boleh.(tapi kopem sampai je kat sekolah mandi peluh wooo).
tapi tu lah.dah kena paksa dok kat asrama.stay je la.

sebenarnya citer pasal aku dok kat hostel ni dah 2 3 kali gak aku tulis dalam entry2 sebelum ni.contohnya masa ni.sambil2 koya2 tulis pasal result pekse..aku terkoya tulis pasal zaman asrama.kikiki

ada kronologi kot zaman2 kegemilangan aku dok kat hostel.macam yang ni..hehe

suka duka dok hostel.macam-macam ada.yang pahit yang manis.
bukan setakat lepas abis ngaji form6 aku dok hostel.time aku sambung study kat UMMC C.O.N pon kene dok hostel gak.tapi time ni dah besar dah.umur pon orang cakap kalau dah kkawin ,anak dah berderet..jadinya..kenakalan dok hostel dah berkurangan.tetiba jadi budak baik.lalalala

baik ke???hehehe




1 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Hanys Najib said...

    aku dlu masa kat UTM je dok hostel, masa skolah tak penah, jadinya masa dapat UTM tu, mak sampai menangis-nangis..tak penah bepisah kan..haha