Tuesday, February 14, 2012

secebis repekan perisa kerepek

heading picture yang aku cedok dari mana2 tah.

new post dalam suasana yang baru.
langsir dah tukar.kusyen dah tukar.rumah dah cat baru .paling terbaik dah ada gambar.terbaik wok!

apa kes ni?
nak dihabaq kat sume orang kampung..sekali lagi aku berjaya menukar halaman rumah untuk blog cap ayam aku ni.sekian terima kasih tapi ada macam sesuatu yang pelik je tapi tak pe la..maklum la aku ni bukannya reti bagai edit2 blog ni.cincai2 sudah ..hohoho..

lame2 cuti kekadang teringat jugak patient2 aku kat ward tu.apa khabar mereka semua ek.rindu tak mereka kat aku.walawey..bajet sungguh aku ni.bila dah kat ward..kesabaran dan keimanan aku naik turun je.adoiya.
tapi tak pe la dah name pun bekerja dengan orang sakit.terima dengan senyuman yang paling manis.waa..bahagia sungguh.

dah2..cukup la untuk aku merepek.sekian.wassalam.

notakakijalan:
tengoh takdop keje nim buleh a ngepek molek.kalu dop.bem arap nok buke blog ni.aishh..=D

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    kau kerja apa? jururawat ek? hebatnyer. senang kumpul pahala tiap2 ari tolong orang.huhuhuhu

  2. Unknown said...

    hehehe..senang jugak kumpul dosa ..lalalala