Thursday, June 17, 2010

akudalammo0dberkabung


aku cilok kat org lain punye space
waaaaarrrhggg
sai btol..
xde luck la untuk aku hari ni..
da la semalam spain a.k.a sepangnyor kalah ngan swiss
ari ni aku gadoh2 not kuih gado2 ngan BF aku(bestfwen okey not boyfwenz)
nop bukan gaduh tp lebih kepada kecik ati
waaaaa~~~~~~

ahhhhhh..tension betoi..
ye saya tau kamu ad masalah nk disettlekan
saya tau kamu sangat2 tension sekarng coz ___________(terpaksa dirahsiakan) yg tah pape tu
kamu sanagt2 bengang dgn si______(dirahsiakan jugak) yg tau mengomen dan mengarah buat itu ini tapi xtolong pon!!!!

adakah saya tempat untuk anda melepaskan kemarahan dan kebengangan anda??
walaupon melalui sms je
huhuhuhu
saya rase sedih dan kecik ati bila kamu buat begitu pd saya..
saya tau la saya ni sape...
kamu tahu x saya nak nangis td bila saya baca sms kamu td..
cara kamu jwb sms tu
saya tau kamu marah saya

ye la ..
saya sedar sape saya
sekadar tmpat untuk meluahkan marah kamu..
saya tau tu..
huhuhuhuhhu................................







mo0d:berkabung
keadaan:spain kalah match semalam
masa:sedapnye tido ptg2











0 orang tengoh nopak caktingcakting :