Friday, June 11, 2010

eN3 tahpape kot


xde kaitan pom..akakaka

hmmm~~~~
lagi malam ni tada idea nk merepek
ahha..
cepat la berpikir otak ku sayang...


ekceli aku dok lepak bilik mbe ku malam ni
insyaallah maybe jugak terbongkang di bilik si mbe ku ini
hehehe


kami sume 3 org..
sume dok online
pastu dok komen sesame sendirik kat mukabuka ngan skype..
alahai betapa sengal nye..
hahahaha
cm jauh je
padahal jarak antara kitorng xsampai 3,4 kaki je..

lagi haru salah sorang mbe ku ni buang tebiat pakai tudung malam buta yg indah ni
ahha
apa ke he..
ni sbb nk ym ngn cik abang la tu..ekekekeke
pyah2..he2

aku dah tukar setting sket ka blogspace aku..
aku suke~~~(0.o)('')
aku ngah mempelajari cara2 nak buat blogsapce jd mantop
tapi
hmmm~~~
byk tol kekangan yg mhalang untuk aku mempelajarinya..
ahha..
padahal malas sebenornye



oyeeeeaaa
opening for world cup da bemula
so, ap lagi kipas-susah-mati football
jom jd kelawar untuk 1 bulan ni..
ahha



dah2 xde pe dah nk direpek kan
just nk say something..

makan2 jugak..minum jgn lupa
?????
ape punye ayat ni






mo0d:gilabolamakambolatido....
keadaan:malamygtakbuta
masa:0039h0urs








1 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Anonymous said...

    dok kutuk aku jgak...
    ye la..
    smua bkak laptop mcm nk wat mission pnting jer...