Friday, June 11, 2010

sayadamerepek

da banyak hari saya tada idea nk nulis
asal tulis je , tak sampai separuh karangan dah delete balik
haru2..
ni pom dah kering balik idea tu..
mana pegi wahai sume idea2 ku??

~~~no idea more~~~
apakah kaitan cikodok ni??ncem kan3 ekekeke
menyemak je kat eN3 aku untuk kali ni..
walaomacammanep0n..
cikod0k
ni tetap makhluk Allah yg xkurang fungsinya pada alam semulajadi yg dah x bape nk semulajadi..
umat manusia pom diakhir zaman ni pom ramai yg dah xsemulajadi
dah lintang pukang linkop makok ayon

walaweyyyyyy..
paham2 sindiri la yerkk
dari genetik XX sibuk2 nk jd gene XY
gene XY tukar pegi jd gene XX
(TADA KAITAN ANTARA JIN MATA 1 @ JIN AFRIT)harap maklum
ape ke jadahnya(meminjam seketika ayat dari penutur asal ..alamak lupe lak name mamat tu!!!)


kat MASTIKA bnyk paparkan masalah sah sial ni untuk bacaan umum(U)
ekk ??(U)..aku rase banyak untuk 18 tahun keatas je..
wah..
byk sungguh ya masalah sah sial sekarang ye..
salah sapakah sume ni belaku?????
mak bapak yg xpandai didik anak @p0n anak2 yg bahalol lagi tol0l ik0t kepala sendiri..
renung2kan & selamat beramal!!!





mo0d:xlehtido due to sakit gigi
keadaan:gusi bengkak sket
masa:wktu afdal untuk tdo







3 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. pyahpunyerfikiran said...

    smua katak..
    ko nie pminat stia katak la nie..
    dah la hjau jer..

  2. inciktaktaopape said...

    pjah!!!
    da lame xnampak post2 baru...
    actually bz arr ngan prac...
    then da xde idea nak tulis...
    meh la bagi idea...
    hehehe..

  3. pjah said...

    pyah~~
    ahha..
    katak is my prince charming
    hahaha..
    koya doh

    inciktaktaopape~~
    nanti saya suggestkan kat space incik..
    he2