Wednesday, June 2, 2010

dikala exam aku merepek~~~kot..




Disaat malam yg kelam tp terang benderang ngan cahaya lampu neon kat tepi federal highway..
aku mula membuka lappy aku untuk meluahkan rasa isi hati aku yg kini tngah kacau..
kacau mengenangkan suasana exam yg akan menjelma tak lama lagi..

haru2..
apa mende la yg aku merepek ni..
tahpape ..
pening2..

ekceli aku baru je mengadap nota endocrine..
perghh..
mau otak aku berselirat kejap..
mane mau ingat pasal DM(diabetis mellitus),hypoglycemic,hyperglycemic..
x masuk lagi hypo,hyperthyroidism..breast/mammary gland disorders..
mane lagi nk meyedut suku2 ayat dalam nota orthopaedic..
nota2 obstetric + paediatric lagi la buat aku hyporeading kejap..ho3
ekk!!!hyporeading ada juga ekkk???cuery ni??


lagi parah bile mengenangkan OSCE..
lalalala
salah step dalam buat pr0cedure
akibat dan jawabnya..
wassalamu..innalillah aku punye markah..

kacau betol..!!

schedule exam untuk final exam sem 4 ni betol2 mahadasyat..
why??
gilo pe berturutan 3 hari ad xm..
diwaktu petang yg sungguh enak untuk landing tdor diatas katil..(xm start kol 2.30pm - 4.30 pm)
otak time tu kopem2 hanyut dibuai2 mcm ad buaian dalam otak..
mau senak kepala aku nak muntahkan balik pe yg aku sumbat dalam kepala aku time ptg2 gtu..
hohohoh0..

tapi ape2 pun..
aku berserah dan tawakal je pada Allah..
aku yakin dengan usaha dan kerajinan aku menghadap nota2 kaki (ad ke nota2 kaki??)
aku dapat buat yg terbaik dan jugak dapat lulus ngan cemerlang,gemilang dan terbilang..

mak ,ayah,kucing2 ku dan sesape yg sudi membace bebelan picisan aku ni..
doakan aku dapat lakukan yg terbaik dalam exam ni..
sesungguhnya doa2 kalian amat bermakna buat diriku..
amiin~~~






mo0d:i'mdabest!!
keadaan:separuhseliratdengannota2
masa:telahditetapkanolehmasa












0 orang tengoh nopak caktingcakting :