Monday, April 18, 2011

bilapjah moody//pjah akan start membebel

mood: ngah dengar RED FM.syok layan red fm.the best music.

lagi2 bile mood dah tingtong ala2 nak masuk longkang.huhuhu

kenapa kite perlu moody??
sbb dia best..miahahaha(jawapan mengom doe)

kopem aku ngah di alam mengong nim.mood tah ke mana.jasad aku kemana.(ke laut la weii)

banyak sebab kite moody.kite moody bile kite kene marah tah pape oleh insan yang tahpape(susesuki makngah die je nak maki orang)
lagi sebab kite moody sebab (ni khas untuk insan yg benama PEPUAN.)ape lagi kalo bukan masalah PMS(pre-menstrual syndomasyitato).
bile dh PMS , semua jd lingkup + rase cm maki je kucing yg ngah seronok selongkar tong sampah tu.

jadi ,apa penyelesaian untuk mengatasi masalh moody ni?
hmmm.....

untuk aku senang je.
aku kalo tengah berkabung dan bergabung ngan moody ni aku akan jd seorng yg pendiam.(oh.wah!! bleh caye ke)
pastu muke ala2 kucing ngah sakit perut.(wow..comey tu)

dulu kan..mase dulu kan..aku siap2 bg warning kat kawan aku yang aku ngah mood moody.jd aku takkan bercakap ngan kwan2 aku untuk 1 tempoh masa yang tak berapa pasti.so bile aku snyap bile kawan aku tye soalan..hehehe..diorang paham a tu situasi aku..hehehe
tp besenye kjp je.pastu bleh plak aku swing mood aku ke alarm sengih tahap kerang musyuk..miahahaha
gini la skit dialog aku
"MISS x, ARI NI AKU MALAS NK BERCAKAP.KALO AKU DIAM TU MAKNENYE MOOD AKU LEVEL NEGETIVE NI EKK.."
(aishh..nk cakap pon malas..apodaa)

lagi nak settle masalah moody ni
nangis la wey..pe lagi.uwaaaa..
(sambil benamkan muka kat bantal, takpom muka korng mencium anak bear korang .kalo tade anak bear benam je lam besen yg berisi air.(ni kopem orng xprasan ko ngah nangis..))

time aku dulu..aku tension giler ngan cikgu kimia aku.dah la eksperimen tak jadi.pastu cikgu tu leh plak membebel tak hengat dunia.potpetpotpet..cutcetcutcet..
bukan salah kitorang eksperimen xjadi.salah peralatan eksperimen tu yang tahpape.xcukup lengkap.
sebenarnya cikgu kimia aku tu marah + bengang ngan budakform 5.pastu xleh nak maki budak form5.kitorang yang form6 ni plak kene dengar maki hamun dia.bale betol.spoil mood nak buat eksperimen betol2.balik aku nangis pastu aku maki2 cikgu tu(maki belakang je la)hehehe
kawan aku lagi parah,dia nk redakan mood bengang die,die g maki pakcik yg ngah keje korek tanah yg gune blozer tu.dia cakap"WOI..LEH TAK SENYAP SKIT.MEMEKAk JE DEPAN UMAH AKU"huhuhu..apela salah pakcik2 blozer tu,dia hanya menjalankan tugas demi mencari sesuap nasi untuk mereke dan anak2 bini mereka je..huhhuhuhu.

p/s: ape lagi nak kene buat kalo bile kite dialam moody???
haaa..aku suke yang ni..
MAKAN dan MAKAN dan MAKAN..so yummmyy..
anyone want blanje me makan2..miahehehe..=p

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. ecz emz said...

    jah, kalo moody bulanan tu, kena makan coklat banyak2! hahaa

    the best way is bace quran, time2 moody ni, bace quran nangis berlagu tau! hhahaa.. mende mmg nk nangis doh, bace lak quaran, kena part ayat yg mmg doket atas pale! haha..

  2. Unknown said...

    hehehe..makn coklat pon best gak..tp mahal sgt cokolat..xleh mkn cokolat..makan gula..haha..same manis tp beza prasaan bila menikmati 2 mende manis ni..=p

    tu a pasal..memang terdoket jugak a..tp msh ag xsedor2 diri ag..hohoho
    =p