Wednesday, April 13, 2011

cinta hati ku

12/4/2011

hari yang awesome..akhirnya yang ditunggu dah sampai.
dari minggu lepas lagi aku menungu kadatangan komik dr hasil tgn dr blogger conteng-conteng.com
dengan semangat yang waja aku berjalan menuju ke pejabat mel PPUM sambil menunjukkan reset surat bukti pos.
(almaklum la..kat seminggu gak komik tu dalam jagaan pejabat mel.)
nampak je sampul pos laju tu..wahhh..hati berbunga2..mcm ada taman je..miahahaha
then tunjuk kat geng2 aku..diorang lak lagi excited dr aku nak tgok isi dlm tu.kirenye diorang la orng pertama yg pegang komik CC.com tu.xpe la..sharing is caring.kongsi sesame komik tu.=D

aku paling suka kucing the cat.lagi2 kucing the cat ada jugak mengeluarkan buku motivasinya sendiri yaktu 10 STEPS TO A HAPPIER & AWESOME (CAT) LIFE.
sangat memberi motivasi la..hehehe

banyak citer dalam CC.com ni same ngan kenangan aku disuatu zaman dahulu.kire leh mengimbau kenangan balik a ni..=p

terbaik la dr blogger CC.com.sangat kreatif .
sekarang CC.com adalah chenta hati ku ..i'm lovin it =p

p/s:
miss that moment that i hope i can be somebody =p
(apo ayat ni eh..xpaham eden eh)
xdo pic nk dipaparkan.po2 sila la click la kat contengconteng.com


0 orang tengoh nopak caktingcakting :