Thursday, April 7, 2011

hidup

waaaaa..rase cam nak mencarut je..(astgafirullah alazim)
huhuhuhu..tadi perasaan aku sangat serabut..banyak sangat masalah.dah tak tertanggung rasenye.
tapi alhamdulillah aku sekarang dah rase ok skit.
nak tenangkan perasaan aku ni..aku ambil wuduk.aku solat pastu aku bace Quran.alhamdulillah..rase sangat tenang dan sangat lapang sekarng.
terima kasih banyak2 kepada semua yang banyak memberi masalah kepada aku kerana tanpa masalah ,aku tak akan kenal erti apa itu masalah.
masalah yang diberikan buat aku berfikir adakah baik untuk aku berubah dari keadaan aku sekarang kepada seorang yang berkarektor "serius"..

wahhh..pjah nak jd seorng yang berwatakan serius..biar betol...??(ayat kagum)
keadaan buat kita berubah mengikut masa keadaan..(apa punye ayat la..BM ms SPM xdapat A pon..tupasal la ayat hancur je..huhuhu)

p/s : tiada kaitan antara yang hidup dan yang sudah ke alam barzah =D

0 orang tengoh nopak caktingcakting :