Wednesday, January 11, 2012

cerita malaysia tidak ke piala dunia-buku-

tgu gaji nak masuk..nak beli ipad.
walala..
lagi tengah koya untuk membeli ipad tapi wangnya kalau pakai duit daun, boleh la kot tapi masalahnya..

masalahnya..

ok.lupakan masalah nak beli ipad tu.


day off hari ni.so dapat lepak kat cyber cafe dalam petronas station.

oh ya..
akhirnya kemarin..pesanan aku dah sampai.
apakah pesanan aku tu.
ianya adalah sebuah buku yang sangat popular!
lalala..gile popular.
buku tu ada la cerita malaysia tidak ke piala dunia.

pasal buku ni je dah jadi habit aku plak untk menjenguk peti surat kat bawah flat buruk tuhari2..
kot adalah terselit notis dari pos malaysia suruh pergi amik bungkusan kat pejabat pos tu tapi kemarin abam posmen datang ketuk pintu rumah.hantar pesanan aku tu.

buku ni menceritakan perihal kenapa malaysia sampai sekarang tidak pernah ke piala dunia hatta dah hampir 40 tahun mencuba untuk ke piala dunia.
gaya penulisan yang santai dan senang jugak nak ingat sejarah2 berkaitan malaysia yang sampai sekarang tak pernah ke piala duania.
design buku ni pun dah ala12 buku sejarah jugak.yang aku perasan kat cover depan buku tu adalah zainal abidin hassan je.yang lain.tak kenal.lalalala

aku nak review lebih2 tak bleh sebab tak habis lagi baca.
walaupun buku tu nipis je tapi masa menjadi kekangan untuk aku menghabiskan bacaan buku tu.
sibuk buat carta organisasi untuk wad.kerja orang lain tapi yang kena settlekan aku!hampeh betol!hohohoh.

tapi pe pe pun..akhirnya penantian aku dah berakhir.
sekarang cuma tunggu 1 lagi buku dari penerbitan lejen press.pompang pompang.hasil buah tangan dari blogger jarr nadjmuddean

oh ya.lupa nak tulis.CMTKPD adalah penerbitan dari penerbitan indie yakni dubook press.
dan untuk makluman tambahan.tempahan untuk buku CMTKPD dah habis.sape2 nak tempah try la rayu kat penulis buku ni yakni LUCIUS MAXIMUS sebab syarikat penerbitan dubookpress dah tak nak amek tempahan dah.
sekian.=D

nak balik dah.lama dah lepak kat petronas station ni.=p

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Hanys Najib said...

    ghajin beno ekau membacaaa yooo..;D

  2. Unknown said...

    hehehe..ghajin la sngt..bz memanjang yoo..=D
    selit2 maso ..bru dpt baco..=D