Saturday, August 21, 2010

1 hari bertahan untuk 1 penceritaan


hening subuh sungguh syahdu...
aku ye yg tak syahdu-syahdu..
tak tdo lagi .
last tdo semalam tepat jam kol 1 pagi kot.
pastu bgun kol 6.39(hehehehe..tak bangun sahur)
bangkit je dari tido..tunaikan kewajipan yg 5 tu(subuh)
pastu mandi..
siap2 then pergi kelas..
dengar taklimat posting..lagi taklimat posting..bosan+ngantuk..tido kejap..(tu pon tak sampai 15 minit)
petang tada kelas dah..
kol 5 pergi bazar ramadahn kat kg kerinchi..tgu bus..lambat sangat +jalan universiti menuju ke Federal Highway jem giler..
decide ngan kekawan pergi jalan kaki lalu ikut fakulti perubatan dan jalan university malaya(boleh tahan jauh..adalah dalam 1/2 jam nk sampai ke kg kerinchi)..
then lagi...
shoping..(jgn lihat dr rupa kerana tak semua yg cantik itu sedap)aku beli nasi +ayam kari+sambal sotong=RM6.00..(tak sodap =p)
tiba2 muncul perasaan rindu kat masakan mak aku..(sedapnya)..
abis je berbuka pose..
aku mengalami symptom sakit perut.(hampeh tol)
sakit2 pon..
aku join skali kawan2 aku g terawih..8rakaat..
balik je terawih..heheheheheh..
apa lagi bukak mukabuku (facebo0k) dengan ANAKGANU.COM + yahoo messeger..lame x online..hehehehe
online punye online..sampai la lani tepat jam 5 pagi
aku tak tutup lagi mata aku..(wey..bile nak tido ni?????)


sekian 1 hari penceritaan kisah sosial aku ..(sosial ke ?????)
sok nak g maxis cetre..bayar bill...lalalalalala

0 orang tengoh nopak caktingcakting :