Wednesday, August 18, 2010

ketentuan atau ditentukan(ketetapan atau ditetapkan)

salam ramadhan ..

dah masuk seminggu kami berpuasa di bulan ramadhan yang mulia ini..

aku tanak citer pasal bulan puasa ni...
maklum la..secara langsung atau tak langsung , mesti ramai dah yg mengimarahkan bulan puasa ni dengan tulisan-tulisan untuk kearah kebaikan disamping untuk meningkatkan lagi amalan2 yang mulia.

mungkin nukilan aku untuk entry kali ini adalah berkaitan dengan perasaan aku..mungkin kot!!
entah kenapa aku rasa pentadbir di tempat aku menimba ilmu sekarang ni dah tak berapa betol sket.
ya ..mungkin pengubahsuian @ pengupgradekan sistem yg diadakan untuk keselesaan kami bersama
namun entah kenapa apa yg telah dilakukan aku merasa seperti diperbudakkan seperti budak sekolah berasrama..haishhhh..
aku ingatkan sistem yg ada sekarang mengikut standard yg ditetapkan..
tapi ternyata berbeza..tiba2 diwujudkan sistem buku outing..ape cer???
ahhhhh..
malas la nak diperpanjangkan cerita yg telah ditetapkan..

redha dengan ketentuan..


0 orang tengoh nopak caktingcakting :