Sunday, August 1, 2010

NEW ENTRY DI BULAN 8

asssalamualiakum
tahniah untuk aku kerana berjaya sekali lagi untuk membuat entry yang baru..
oh yeahhhh!!!
terasa 1 kepuasan yg amat sangat
[yo ooo oooo ye..]

sebenarnya tader pape cerita yg menarik untuk diceritakan di ruangan ini
cuma kebosanan dan kegatalan jari jemariku yg mulus lagi tulus ni nak menari diatas keyboard laptop kawan ku
ahha..

ada sorng kawan aku menyibukkan diri untuk membaca entry ku yg masih lagi dalam proses pembikinan
ish3x
x baik tau baca enty yg x siap lagi..
ecah @ nozieana aishah
tu la name budak kecik yg cuba membaca entry aku ni

musin exam dah bermula
exam 40 %
aku x suke exam
menyusahkan hidup aku je
nk membaca
nak menghafal
pastu plak membazirkan kertas sebab dok buat nota yg panjang berjela
dakwat pen pon cepat je susut dari batang pen
lagi membazirkan duit aku nak beli balik pen2 dan kertas2 yg dah tak de dalam stok simpanan aku.

aish
jiwa kering je nak membaca
lagi2 subjek pkm
kering abis
opsss!!!
tau ngan pn yg mengajar subjek ni
yg aku dok kutuk subjek pkm
mampos aku
agagagaga
hampeh!!!!!!

p/s:upload pic lambat..malas nk tgu =p


0 orang tengoh nopak caktingcakting :