Thursday, February 17, 2011

research ke?

Posted by Picasa



kenal tak buku kat atas.???
tak kenal ek..
kalo tak kenal..buat2 kenal.
hehehE

sebenarnya kaitan buku ni adalah berkaitan dengan subjek RESEARCH..
buat pengetahuan..
dari tajuk 1st lecture sampai la lecture 12..aku tak paham camner nak buat research ni..adoyai..huhuhu

and then ,lecturer aku suh beli buku ni konon2nya sbagai rujukan.lecturer aku cakap author buku sangat pro pasal reseach.
bila dapat buku ni..belek2 buku ni..
makaikhhh..sebijik daa macam buku camne nak buat karangan SPM..

paling mantap..lecturer aku ajar pon aku tak paham2..(kes berat dah ni)
kena tau pasal abstract la..research qualitative ke qualitative ke..
hohohoho..still xreti nak bezakan..
camne aku nak buat asignment bila aku tak paham cmne nk buat research..
ni kes parah dah ni..dah la carry marks 20%..
bila tgok jurnal..pening2 nk agak apa dia punya abstract tu..huhuhu

p/s:nak tak nak..kene guna buku ni sbgai rujukan..lalalala

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. eila said...

    haha ! pija aku lagi x phm pasal research ni wei : DD
    bukak buku 2 pon x :p
    hehe :)

  2. Unknown said...

    hahahaa..
    aku pon tak paham..
    nak buat assignment pon xleh..xpaham..hahaha

  3. Anonymous said...

    hahaha jah...kena paham2 kan la jugak..nak xnak pown...huhuuh

  4. Unknown said...

    haha..tol la zur..nak tak nak kene paham jugak..
    penting ni..hehe