Thursday, February 3, 2011

apa rahsia kelahiran bulan jun dengan aku?


salam.
kenapa aku nak tulis pasal rahsia kelahiran di bulan jun..
tengteng teng..
gini citernye..aku tgok FB adik aku yang tunjuk pasal rahsia ni la.konon2 kajian ni dibuat oleh Yang Berbahagia Dato, Dr Hj Fazilah Kamsah.betul ke tak..wallahualam..
tergolek-golek aku gelak bace kajian ni..leh katekan hampir tepat la..miahahahaha..
ni antara kaitan bulan 6 ngan peribadi aku.

1.berfikiran jauh dan berwawasan
(hahahaha..jauh la sangat)

2.mudah ditawan kerana bersikap baik
(aku bersikap baik??memang pon..haha)

3.berperangai lemah lembut
(OMG...nak tergolek rase..miahahaha..lembut dijari)

4.mudah berubah sikap,perangai dan mood
(hmmm...tepat sekali.)

5.idea terlalu banyak dikepala
(idea untuk merepek sangat banyak..hua2)

6.bersikap sensitif
(surely hampir tepat)

7.mempunyai fikiran yang aktif(sentiasa berfikir)
(konon2 je buat2 fikir ni..agagagaga)

8.suka melakukan sesuatu dengan segera
(bila aku dalam mood rajin..miahahaha)

9.bersikap suka menangguh-nangguh
(memang pon..selagi tak due date..jgn harap assignment aku nak siap..uhuhu)

1o.bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik
(mesti la..dalam hidup ni mesti la kene yang terbaik ..memilih???hmm..ye jugak..ekekeke)

11.cepat marah & cepat sejuk
(i'm a hot temper person but can be as cool as ice ..muahahahahaha)

12.otaknya cerdas berangan-angan
(hahahaha..sudah semestinya..berangan nak kawin ngan ank raja..koya molek..hua3)

13.mudah berkawan & pandai berkawan
(rase2nya ye kot)

14.orang yang sangat tertib
(perghhhh...ni kene tanye sesape yang kenal aku betol ke x)

15.pandai mempamerkan sikap
(hahaha..mcm kucing je..kucing pandai pamerkan sikapnya..)

16.mudah kecil hati
(hati aku kecik je sbb tu mudah kecil ati even untuk mende yang tahpape)

17.mudah kene selsema
(hahahacuuuummm..memang pon..)

18.suka berkemas
(tak caye??kalu tak caye tye la roomate aku..hahaha)

19.cepat rasa bosan
(betoi..sbb tu single ag kot..hua2..erkh..ada kaitan ke single ngan bosan???)

20.sikap terlalu memilih & cerewet
(dalam bab tertentu je..example...jodoh..hua2)

21.kurang mempamerkan perasaan
(kawan aku cakap aku ni jenis yang takde prasaan & blur..waaa..kagum..ahaks)

22.lambat untuk sembuh apabila terluka
(erkh..biarlah rahsia)

23.suka pada barangan yang berjenama
(tak jugak..asal bende tu bleh tahan lame dan nampak menarik tak kisah la jenama ke tak)

24.mudah menjadi eksekutif
tak paham maksud ayat ni (@_@)????? )

25.kedegilan yang tidak terkawal
(ni lagi 1 yang aku suka..memang aku ni degil pom..baber orng kg aku cakap..hwa3)

26.sesiapa yang memuji akan dianggap musuh ,siapa yang menegur dianggap kawan
(no komen lebih2..yang baik datang dr Allah Taala,yang buruk datang dari diri kita sendiri)

semua 26 analisis peribadi dengan rahsia kelahiran bulan 6 telah tertulis kat space aku ni..
maka terjawab la yang analisis ni bagi pendapat aku..hampir sama la ngan karekter aku kecuali beberapa analisis yang agak2 nakal..hua3..

ANDA BAGAIMANA PULAK???
NAK TAHU BLEH LA TRY KAT
http://apps.facebook.com/rahsiabulanlahir

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Unknown said...

    nombor 8 dan 9 buat aku pening.

    suka buat benda cepat cepat, pastu cakap suka bertangguh pula.

    -garu kepala-

    0.o

  2. Unknown said...

    jgn pening2
    no 8 ngn 9 tu pada waktu berlainan dan mengikut mood..hehehe
    bila mood malas..maka bertangguh la sesuatu kerja tu..
    bila mood rajin..memang laju je buat sesuatu kan2..