Tuesday, May 3, 2011

dah masuk bulan may dah

first entry untuk bulan may ni..
apa ada dengan bulan may???
tada pape sebenarnya.just bikin ayat mukadimah je skit.=p

selepas penat bekerja selama 7 hari dan tak cuti time hari pekerja aritu..
maka dengan ini pada 3 dan 4 hb 5 2011 aku dapat night off dan day off.
wahh..bangge lak dapat habaq kat orng kg aku dapat cuti..huhhuhu..
tapi tak pa..aku seronok ngan tugasan aku sekarang walaupun hari2 aku emo taknak pergi keje..

sekarang ni baru intership..kalau dah betol2 kerja ti lagi la banyak kene sacrifice kan.
insyaallah..aku dapat buat yang terrbaik ..hehehe(ayat untuk motivate diri sendiri bile emo taknak masuk keje)

notakakijalanan:
esok nk kuar.jalan2.nk tgok wayang.sorang2.ada sesapa nk join i..??hehehe

0 orang tengoh nopak caktingcakting :