Friday, May 13, 2011

kongsi~~lu langsi,lu mau mati ka.

sapekah budak ini?
salah sorang dr budak 2 orang ini adalah owner
blog merepek ni
(ce teke mane satu owner blog merepek ni..kalo sesape yg betol teke..tepuk tangan 2kali untuk diri sendiri k..miahaha)
kenal x ngan makluk ciptaan ALLAH ngan mende alah ciptaan MANUSIA ni?
kalo x kenal
kasi ketuk perut anda 2kali.
yang makhluk ciptaan ALLAH tu adalah kucing aku zaman dia kecik2 dulu.cam kurus je kan
tapi sekarang..masyaallah..gemuk macam tuan dia..miahahaha
kenal x menatang yang dok telentang tu?
name dia aku kasi MEOT.
slalu gak malam2 kene sepak ngan aku.
takpun dok terhanding kat bawah katil..miahaha
padan ngan muka MEOT.
ANIMOB
purse aku la tu
pepuan lain purse misti cam pepuan kan.
aku??
lalalalala..
ala asal boleh sumbat ngan duit ,ic ,lesen ngan atm card sudah a
kan..kan..kan
=p
hehehe..
hanya perut mengenal makanan
(peribahasa asal: hanya jauhari mengenal manikam)
=p
aku orang kaya..
banyaknya dwet aku..
miahahahaha
siap leh tunjuk kad topap yg tah bape sen je tu
ni pic yang aku paling suke nak citer.
kenapa?
sebab sangat tragik proses untuk menengok citer kongsi ni.
tiket ni dibooking 2 hari sebelum tayangan
tp ade beberapa masalah yang telah terjadi
tak kisah la masalah tu.
yang pasti bile kat hall 14..
seat kitorang 7 & 8
kat tengah2.
seat 1-6 laki
seat 9-12 laki.
huhuhu..
brape bintang nak kasi kat cite KONGSI:lu langsi lu mati ni?
aku ngan kawan aku sepakat bagi 3 setengah bintang je.
sbb jalan citer dia xcukup ngam
cuma lakonan sam sebagai TUMULAK bleh wa kasi thumbs up.
(ni pasal kawan wa minat sama itu sam =p)
dan jugak ayat2 yg ditutur oleh TUMULAK dlm loghat klate
menjadi.
SERABUK PERUK
miahahaha
p/s:ntah betol ntah idak name watak sam yng aku tulis tu.cam TEMULAWAK JE
hehehe

sekian.aku merepek.
=D

notakakijalanan:
setelah sekian lame aku x upload gambar ..
akhirnya..tadaaaa..
ini dinamakan kongsi.
sharing is caring~~=p

0 orang tengoh nopak caktingcakting :