Sunday, December 18, 2011

ombak terlebih rindu


 

review OMBAK RINDU yang dah lapuk.
hwahwahwa.

aku tengok ombak rindu ni ahad minggu lepas.ondaspot beli tiket.seat tinggal lagi 4 tapi seat berterabur.nak tak nak aku dan kawan aku kene berpisah.sambil berbincang dengan muka serius dengan kawan aku.berpisah pun berpisah la.set.tiket pukul 9.20 malam.seat nombor aa..hmmm..k.dah lupa.=p

intro citer
view pantai cantik.aku suka.=D
feeling tengok pantai
tetiba..
watdemangkuk boleh plak heroin citer tergolek atas batu.hwargh..aku dah mula mencarut dalam hati aku tengok adegan baring tak siap atas batu tu.hohoho.
tapi tak pe.cerita masih awal.belum lagi panas.layan lagi.tapi makin aku layan makin aku rasa nak keluar je dari cinema tu.
oppsss..cerita masih awal kan.lagipun mahal aku beli tiket tu.rugi kalau keluar awal2.

try layan..amek feeling sat.orang cakap citer ni best.tangkap leleh.
cuba kuat hati..fokuskan minda untuk layan tapi masalahnya..aku tak leh nak feeling lebih2.cukup aku tengok dan tengok je muka2 pelakon ombak rindu.
lagi aku nak gelak dan kutuk ada la.
bayangkan pakaian sorang makcik tua ni.usia dah lanjut tapi pakaian..paham2 je la.maybe nak menampakkan lagi kot ciri2 makdatin yang kaya lagi overdavogue.
komen aku :makcik2..sedor2 la diri tu.kubur kata lai.lai..lai(mari.mari..mari) rumah kata get out you (pergi..pergi..pergi)
walla

lisa surihani sangat comey dalam citer ni.konon2 gila marah + bangang tahap gaban tapi ..ahhaha..dia sangat comey kan.paling aku nak gelak bila dia meroyan mengamuk kat hariz time kat shooting set tu.miahahaha

dalam citer ni aku suka dengan ayat ni
REDHA ITU IKHLAS..PASRAH ITU MENYERAH..=D

malas nak review lebih2..apa yang aku boleh katakan dari awal sampai lah ending citer memang buat aku restless giler.disebabkan aku dengan membe aku berpisah,tak boleh nak gelak lebih2..tak boleh nak kutuk2..aku main message  ngan kawan aku tu.kutuk dalam message je.harharhar.aku nak tido tak boleh sebab memang jenis payah nak tido dalam wayang.walla.

hmmm..lagi satu pesanan aku la..
kepada yang bakal2 bercita2 nak buat filem ke,drama bersiri slot samarinda ke..kalau ada adegan yang kene bagi air( intravenous drip) ke ada yang kene langgar pastu perlukan oksigen..ataupun eksiden tahap kronik nak mampus..sila la dapatkan medical advise dari pihak yang sepatutnya.
walaupun hanya lakonan tapi perlu la proper skit.ada ke patut konon2 pesakit perlu bagi oksigen .patient's condition dah kronik nak kene baham tanah dah tapi guna nebulizer .ape kejadahnya.
tau tak nebulizer fungsinya untuk bagi ubat cairkan kahak.adoiya.rosak betol la.
tak pepasal aku gelak sorang2.hohoho..



part ni pon aku gelak gak.ade ka yang drip tubing tu tampal je..haha..


0 orang tengoh nopak caktingcakting :