Wednesday, December 16, 2009

da best part..ye ke??

da intro...
finaly..sapa gak kat kampong
my luvly village n my luvly state..hohohoho

bc blog mbe aku td memang layan a..dye citer sal asal usul citer dye y dlu2 otai tp kn masuk nursing ..whakaka..tgok kaki pom tau dye tu otai..


aku dlu pom camtu gak..
dlu konon2 xkan ..never ever..nehi yelek puringgek ..yang aku ni akn jd miz misi
sombong tahap dewa gak a..tim interbiu untuk spa (ntah pe nape pnjang suruhanjaya tu,,da lupe!!)..aku mintak nk apply pembantu farmasi..tp part last peintebiuwer tu lak tye aku sal nursing..(ngok to!!l).aku lak ngan kopiden ckp xkan trima tawaran tu kalo nursing y dapat n akan lasong x minat nursing..

bebulan2 kendian..pas bis je aku punyer STPM..n then result SPTM kuar..uihkhh..memang mantap a aku punyer result..mantap ala2 SPM dapat gred 8..maklom a..gatai sangat amek aliran sens.. pastu apply a pe yg bleh di apply..salah satu nye nursing kat ummc..pastu lak d takdirkan dapat..lagi mantap a ..pg interbiu nes tu..
tim aku kabo kat mbe2 aku yg aku dapat nursing..memamg tergolek2 cam kene golek ngan taya blozer mbe2 aku tu...diorang x caye aku yang brutal tahap utramen max ngah lawan ngan raksase dapat tawaran jd nes..huhuhu..memang kawan2 aku a tu..x kutuk x sah..ala..aku pom pe kurang..kawan aku dapat jd setiausaha kat TNB..lagi a aku kutuk kaw2 nyer..kawan aku tu memang otai lg btutal lagi tahpape ganasnye jd S/U..wakhakha..pe kes beb..

aku pom same gak nagn mbe aku ni..ingatkan jd nes sonang ja..tp azabnyer..tuhan yng maha memgetahui je y tau..penat tahap cicak ngah men kejar2 ngan awek cicak a wa cakap..pastu ngan karenah hamba ciptaan ALLAH yg sempurna otaknyer(manusia la tu..) yg kadang2 xleh blah yg cam anggap ktorang kuli batak diorang..p dah rencah dunia kerja ktorang ..kadang2 ngan staff y buli kitorng ..so kami 2 yng bergelar STUDENT NES ni trima ngan redha je ..SESUNGGUHNYA ALLAH TU MAHA ADIL..ti akan datang datang...kami dapat balasan y setimpalnyer..AMIN..



the end bot da simple stort kot!!!!

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Unknown said...

    uit puan pjah...kutuk aku yerk kekekeke
    weh pij,enset ku rosak..bak mai no ko n no memember kite..seme ilang dowh hhuuhhuhu
    c ieka lak tak on ym,kalo tak dah lame aku mntak kat dier je....sooo sile bg no ko n no memember kite..ader pahammmmmmmmmm!!!!
    hhhahahha anyway otomen jadik nurse ye ihihhihihi http://content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020468.gif

  2. Unknown said...

    parintah dijujung cik puan..=p