Friday, December 11, 2009

storm warriors a.k.a the storm raiders ll

lege tol ari ning coz xm yg tlah menyebabkan otak aku rase semak + rase nk bersepai pom ad gak tlah p0m berjaya dikhatamkan dgan jayanya..alhamdullilah..ni kalo org khatam al quran leh wat nasi kunyit ni..he2 ..lagi2 ai ni osce xm..
sebut je osce xm..rase nk nangis je..byak procedure y kantoi..lg2 kat stesen im injection..warggghhh..best giler ..cam bru pas dapat mkn ayan golek yg ad tim blan pose je..huhuhuh..hampeh tol !!! dah la x sempat nk cucuk manusia jadian tu..pastu kn lak bebel ngan ngan puan ct z..sangat dasyat...dye suh aku cepat sket cucuk manusia jadian tu a.k.a manikin y ala2 hidup segan mati xmau..ek bukan ke manikin x dh lame x bernyawa..sejak azali ag..
pas tu kat stesen bg health education..lagi a haru biru ,purple..sume la kaler y seantero dengannyer..yg jd examiner adalah.....PN FOO..HUHUHU
lg a rase cam nk lingkup otak aku ni..gerenti nyer ntah paper la aku merepek kt dak junior tu @ pembantu osce ..bdak tu lak senyap cam kn tembak ngan ubat bius cap gajah kat mulut..langsong x bg pe2 klu kat aku tatkala otak aku tim tu dah beku tahap ais kt kutub utara..sadis tol
x kisah a rezult y akn kuar ti cam ne..janji x kn repeat sudah..

seperti yg dah lame dplan oleh aku,munmun n pyah..pas bis je xm ktorang kuar g tgk wyang..
ala2 nk release tension a..ye ke nk release tension..???mun.pyah,ika,wana..tolong jawab solan ni ek..heheheh
penat otak pk nk tgk citer pe l..decide punya decide..dgn plihan yg sangt2 byak..ye la tu banyak..
antara list citer y nk dtgok..
1:kopem2 a storm worriors..
R:sebab dh lame plan nk tgok citer ni..
2:2012..x jd tgok
R:sebab citer ni dh lame kua,so ktorg decide nk tgk cd punyer version ja..huhuhu..cedeynyer
3:santau..ni wana n ika pilih tp aku ngan pyah x nk tgok coz tetap ngan pilihan kami..storm warriors is pujaaan hatiku
Mun xtau cer..tatau nk tgok citer pe..dye ckap bleh tgk sumer citer smpai midnite shows..bleh je mun..p ko la y blanje..=

punyer la pnjang mukadimah..pe la..title sal storm warriors tp melaluk p citer mnde len..hohoho
aku bleh bg 4sngah bulan n bintang kat citer ni..storm warriors ni smbungan dr cter THE STORM WARRIORS ..hero citer ni kopem2 a hero tua kite ..AARON KWOK NGAN EKIN CHENG..tuo2 p0m tp ttp ncem ..ILIKE..=P
alkisah bermula citer ni bl si THE GODLESS A.K.A ATIES JATI (simon yam)pe punye name melayu,sejibik cam name pokok..yang ank si GODLESS ni plak name ATIES KUNTUM..(nicholas tse)wakahkha tol..(sah la anak branak ngan pokok yg bleh idup subur kat bumi m'sia ni..) plaaaan nk rampas tanah besar CHINA demi kpentingan si THE GODLESS yg nk mguasai planet bumi y indah n cantik ni..pastu si WIND A.K.A FUNG A.K.A PAHLAWAN BADAI ngan si CLOUD A.K.A WAN A.K.A PAHLAWAN AWAN(pelik je name mlayu mamat ni???)pom lawan a ngan si GODLESS p kalah.tok guru diorng (NAMELESS A.K.A TIADA NAMA A.K.A KENNY HO p mun ngan ika pgil mamat ni AKHIL HAIY..hahaha..sejak bl a akhil hye tuko pofesen dr jd ustaz jd tok guru kungfu)!!!
malas dowh nk tulis sinopsis..pnat nk tulis dowh..tp part pling best n menikam kalbu,jntung,hati,limpa aku n scene y paling cantik tim WAN N FUNG gaduh tp secara batiniah..bkan secara zahirniah..diorng statik je tp basah kuyup coz fighting lan hujan..lagi satu aku suke overall scene citer ni..sejibik cam kat komik.citer ni dalam ganas2 ad gak sedih..sedih tahap gaban a aku cakap..nsib x bnjir je hall cinema tu..CHUCHU A.K.A awek x jd WAN mati kn bunuh ngan FUNG..tim ni FUNG ngah nek syeihk ngan ilmu iblis ye..ngok tol..ending citer ni cam tergntung je..mybe ad THE STORM RAIDERS lll kot..,emmmmmmmmm!!!
xrugi tgok citer ni..same gak cam citer NINJA ASSASIN..LIKE BOTH MOVIE

ESOK DA NK BLIK TGANU..OYEAAAAAAAhhhh..


wassalam..

0 orang tengoh nopak caktingcakting :