Saturday, December 19, 2009

kisah ku..cim ..

anakku..bertahan la..jangan la kau pergi dulu sebelum ku..sesunnguhnya aku x mampu menghadapi kehilangan mu..kamu la satu2nya yg aku ada ketika ini..ketika papamu menghadap sang maha penciptaNYA..aku redha dengan pemergiaan papamu walaupun pahit dan mamamu ini tau akn ada bejuta halangan bagi meneruskan hidup ini.anakku..anakku..bangun la..annakkkkkkkkkkkkkkkuuuu..
SIKIT KISAH PASAL KUCING KU..hehe..
memandai je aku wat dkucing xdialog ..tapi btol la anak kucing ngan bapak kucing lam citer dialog rekaan aku tu dah mati..bapak kucing lak mati coz kene lenyek ngan bapak lori 3tan kot..wallahualam..aku pom tatau..tim bapak kucing tu mati ak tada kat umah..huhu..cedeynye.
semedang je bapak kucing tu mati,,mama kucing pegi la cari jantan lain..ye la kan..nikan manusia yg laki mati kubur masih merah ag dah nikah lain ni kan pulak kucing ..ingat manusia je ke nk sambung keturunan..kucing pom nak gak..

bebalik kisah kucing aku tu..yg mama sibuk g cari laki..anak yg still ag menyusu tu lak ditinggal-tinggalkan..cam ne la anak kucing tu nk membesar kalo susu dari tetek mama kucing hisap 1 hari 2,3 kali je..so mak aku pom bagi la susu cap teko..(wkakaka..maklom a..kat umah aku adik aku dah x isap susu..maklum a..dah besor jalo dowh)..mak aku pom 1 hal ,ngape la bagi susu cap teko..bagi la susu cap tenong ke,cap budak2 ke..iskh3..pastu x lame kendian anak kucing tu pom mati meninggalkan dunia yg cukup kejam ni..
tak lame kendian ,kakak aku lak gatal2 g wak alik kucing sesat mane tah kakak aku kutip..pastu bagi la kucing tu hisap susu dari tetek mama kucing..waaaaaa..1 keajaiban tlah berlaku..bese kalo mama kucing akn mengamuk kalo tah sesape yg gatai nk hisap susu dye..tapi bl kucing yg sesat ni isap tetek dye..ok je..siap jilat2 ag kucing sesat tu..maybe mama masih ag tekenang ank dye yg dah tadak kot..so jd la kucing sesat tu ank angkat mama and sekaligus menjadi sebahagian kucing2 peliharaan aku n da family..
sekian..wassalam.............................=p

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. parkbhuthe said...

    erk wakakkak ape daaaaaaaaa...tak tragis langsung wakkakaka

  2. ambe said...

    sbb aku x pandai nk reka citer yg tragis..wakhukhu..