Wednesday, December 9, 2009

sesepit..

tah paper la aku punyer title..
sesepit..aku pom x tau pe mksud nyer..
tibai je la..
td br abis paper cvs..
x tau nk kt per..epy coz paper cvs dh trjawab tp sad coz jwb solan ntah pape..rezult kuar ntah caner la..insyaallah leh lulus wpon x ngan warna yang terbang(flying colours)..sok paper integumentary disorder & infectious disease..lagi a lingkup..lansong xde klu..
pe cer??ti jawab pom ntah pape..
pn foo jgn mara a kalo result ktorang cantik semacam je..hehehe

ptg ni konon2 nk study a tp ..
ala tau2 je la kalo dh ptg..otk sumer dh beku cam kene siran ngan air lautan pasific..
beku semacam je..
pastu bc ntah pape..
caner ilmu nk masuk..
satu ag asyik dok kutuk puan2 je..wha2..memang a ilmu payah je nk masuk..org kate ..bukan orang kate tp memang kenyataan pom..kalo dok asyik kutuk pengajar..ah xkesah a sesaper pom slagi org tu ajar kite satu ilmu yg baru,,hatta tok guru ngaji ke,,tok guru silat..kopem2 ilmu susah nk masuk ..
jd untuk dapat ilmu yg berkat..time la cara diorang ajar kite seadanye..

uikhhhh..lagi 3 ari nk blik kampung..xsabo d0wh n0k cakap blik ayat kg aku..loghat ganu a tu..
he2..
xsabo gak nk jupe ayam ,ikan gapi,ikan puyu..bkan aku y bele sume haiwan tu..spupu aku..
tp yg paling penting ..aku nk peluk boyfrenz kesayangan aku..not a boy..but my l0vely cats..ad 3 ekor sume..
windu2 nk jupe diorang sumer..
my pussy cat..wait 4 me k..=p

0 orang tengoh nopak caktingcakting :