Tuesday, June 21, 2011

anda akan nampak hodoh bila

1.anda akan nampak hodoh bila
buat muke sengal tahap gaban.ni ala2 nak buat2 muka comey tapi bermasalah bile muka yg anda rasa comey tu pada pandangan orng lain..dalam hati orng akan cakap "maakkaih..ni orng ke lalat.."
ni..siyes sumpah..aku ngan kawan aku pernah terkutuk sorang budak ni dalam FB ..kalau comey btol2 xpe gak tapi masyaallah..xmo la kutuk lebih2..kesian kat aku dapat dosa free kan..--=p

2.anda nampak hodoh bila
menangis tak hengat dunia.aiyoo..amma..appa..betol menangis dapat kurangkan kesengsaraan tapi toksah la sampai tahap melolong meracau mengaban..buruk gile .

3.anda akan nampak hodoh bila
serabai.serabai dari semua hal la.pemakaian.jagaan rambut.tudung selendang.bayangkan anda pakai shawl.tu kalu tak kena gaya..memang terserlah habis keserabaian anda tu.pastu tu plak pakai baju..striky giler..suar pink terang,baju biru nila..hohoho..cane tu..nak kate ikut fesyen lady gaga tak kena gaya..lady gagap ade la kot..=p

4.anda akan nampak hodoh bila
suke maki.ayat caci maki plak..bab1..fcuk..dan sebagainya..muka dah cantik tapi perangai lak..adoiyai.."zero" .ni mak mertua tengok..kopem kansel jd calon menantu pilihan.

notakakijalan:
hodoh fizikal tak semestinya hodoh akhlak..
peace yaa......

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Amirul (aremierulez) said...

    yang no 1 tu, mesti jenis yang suka buat muncung masa tangkap gambar, lepas tu upload dekat FB gambar tu.

    Hahahaha..

  2. pjah said...

    hahaha..btol la tu..kalah muncung itik..miahahaha