Friday, June 24, 2011

jangan nilai dari luaran

sebenarnya dalam hati ni nak hentam dan bagi segala maki hamun tapi aku rase tidak sesuai untuk aku luahkan dalam space aku ini kerana bagi menjaga kesopanan etika aku berblog.
etika aku berblog kalau boleh tak nak lah ade caci maki kaki ayam walaupun kekadang terbabas jugak.

ahhh..
menyampah gila bila dah semangat tapi endingnya tarak..habuk je lebih.
kalau setakat nak main2 baik tak payah.buat susah orang je.
akibatnya , aku jugak yg merana.
kalau nak cakap betol2.ni tak..
ahisshh..geram tol..

dah ah.
malas nk menaip panjang2.
nanti ade terkeluar ayat pelik2 kang..persetankan..

notakakijalanan:
aku ada sorang kawan.muka cantik.lawa.putih bersih.skali orng tengok pon dah boleh agak mesti pepuan ni budak baik.ala2 alim gtu.tak salah aku sekolah agama kot.tapi ada satu hari tu ..terkejut aku bile dengar dia mencarut.skali keluar PUKIMAK TOL SI MELAH..makaih..ternganga aku kejap.budak nampak alim ni mencarut.time tu aku tak tau ape maksud puk!mak tu just aku agak2 je la tu ayat mencarut.aku pun pegi la tanya membe aku apa maksud ayat tu..sekali aku hampir2 nak kena maki dengan kawan aku sbb tanye ayat mencarut tu..heehe..mane aku tau maksud ayat puk!mak tu gila punye ayat lucah..
so,kesimpulannya..
don't judge a book by it's cover tapi jugde by ape isi kandungan buku tersebut.jgn ingt yg luar tu nampak elok tapi dalaman..hancusss..
lagi2 zaman sekarang ni..konon nampak baik tapi penuh tipu muslihat..
peace yaa..=p

0 orang tengoh nopak caktingcakting :