Wednesday, June 22, 2011

kenapa perempuan suka nangis(versi aku main hentam je ni)

entry kali ni kire macam back to past la
sebab aku kene review balik perkara yg seminggu lepas.

minggu yang lepas merupakan minggu yang agak disaster la bagi aku.
dengan nak examnya.emosi tak stabil,macam2 hal..
hari2 kot aku rasa cam nak nangis tapi aku tahan..bukan sebab control macho tapi keadaan tak mengizinkan untuk aku mengalirkan ayo(air) mata.
tapi ending of the story..aku nangis jugak..miahaha..(aku bukan ratu air mata )walaweyyy..

kenapa orang perempuan suke keluarkan air mata means menangis la..
pastu suke bagi alasan mata masuk habuk..
sebab2nya adalah

1.bila seseorang tu menangis..otomatiknya memang akan kuarkan air mata tak kan air telinga kot.kalo menangis yang agak kronik sampai boleh kuarkan skali dengan air hingus..ni kire sedih tahap gaban la ni konon2nya.

2.terlampau obses dengan cerita sedih.terover menghayati watak.lagi2 kalu hero yang hensem mati sebab tolong awek yg dalam kesusahan.

3.gaduh dengan balak.ni kalo balak tu dapat awek jenis cengeng..kuat nangis..

4.manja tak bertempat.sikit2 nak menangis.tak dapat itu nangis.xdapat ini menangis..haiss..lempang laju2 kang baru tau..

5.dah memang hobinye menangis..tak leh nak kate ape la..(senyum tak perlu kata apa-apa)

notakakijalan:
apa yang aku merepek kat atas ni adalah repekan semata2.aku tak tahu betol ke tak apa yang aku taip tu releven ke tak..hehe..tapi ada diantara 5 sbb knp pepuan suke nangis ada kat kawan aku.ni berdasarkan pemerhatian aku la.tengah syok layan citer..tibe2 dengar orng tarik hingus.aishh..mata dah berair2 bagai air longkang selepas hujan.berderai2 kluar air mata tu..

to my prens..peace yaa..v(0_o)

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. ecz emz said...

    jah, alasan 1 and 2 tu dapat diterima. haha.. no2 tu, biasala, kadang2 terjadi heroin dlm citer la.haha.. :p

    meh nk kasi alasan len lagi. pompuan suka menangis tanpa sebab bila emosi tak stabil. kan? tengah2 nangis cari sebab kenapa rasa sedih je and nangis ni.

    pompuan akan nangis bila hati ni disakiti,terluka, tersentuh disebabkan orang yang disayangi dan org yg dekat ngan hati.

    lagi ape ekk?? hurmm..
    pompuan akan nangis bila kehilangan sesuatu yang sgtttttttt dia sayang. contoh, kalo kucing kesayangan a.k.a suding mati ke, mesti ah nangis kan?(sy xkn nangis kot, tuan dia la akan nangis.)miahahaha


    sekian, time kacih.

  2. Unknown said...

    betul jugak..pepuan nangis bile sesuatu terjadi pada yg mereka sayangi..
    kalo sudin mati..saya pn nk nangis jugak a..miahahaha

  3. lizz said...

    kalau gurl nanges,even aku sendiri menyampah tapi aku tetap boleh faham sebab gurl ni mmg dilahirkan dengan hati yg lembut,. cepat tersentuh.

    tapi, aku memang boleh gelak habis-habisan bila tengok lelaki nanges time ngah gaduh ngan gf. grrrr. malu betei. if nak nanges pun, masuk ar dalam toilet.ekekekeke

  4. Unknown said...

    hahaha..siyes aku tak pernah tgok laki2 nangis in person..dpn mata aku..tp kalu btol2 nampak..kopem aku pon tergolek2 gelak tgok mamat tu nangis..nangis plak sbb gaduh ngn gf..adoiyaii..
    hilang keMACHOan..terserlah plak keCENGENGan..haru2