Saturday, August 6, 2011

bila aku mula merepek lagi

dah agak lama aku tak menulis kat blog usang ni.

kepenatan dan kemalasan telah melanda.
jadi ..idea nak menulis pon lupus dari ingatan.
iye..mula2 memang bersemangat nak menulis kat blogrepek ni.tapi kebizian telah memblok otak aku lantas mencaras idea2 yang bernas untuk menerbitkan kata2 dihamparan putih ini.

p/s:sekali ayat terlebih gula daaaa..skema semacam je..=p

ok .
aku ada masalah sekarang ni.masalah maha besar maha dasyat.sesapa yang tak dapat tolong aku.habis la kamu2 semua.tepat pukul 12 tengah malam setiap malam..akan kedengaran BERITA NIGHTLINE kat TV3 ..hehehe..tu je.saja kasi suspended skit.

sebetulnya..nak kata ada masalah besar..takde la besar mana pun.nak kata masalah kecik..tetap ia adalah masalah.
masalah apakah itu?
masalah cintancintun---->oh bukan semestinya.xde kaitan pon.
p/s:aku single lagi..hehehe..promte2..jgn tak promote.

masalah keluarga?
apa ke bodoh benor nak cerita masalah keluarga secara umum.tu namenya bukak pekung didada.
p/s:a big family in happiness.=p

masalah kawan-kawan?
masalah ni sokmo dah biasa dah alami.kadang2 boleh dikawal lagi kadang2 naik pening ngan perangai dan peel masing2.ah.lantak korang la.

masalah terbesar sekarang ni adalah
AKU TAK TAHU NAK BUAT AYAT  MACAMMANA NAK TULIS NOTIS BERHENTI KERJA SEBULAN.
p/s:amek ko.kan dah kasi highlight ayat kat atas tu.ngee~~=p

dah banyak kali aku dok tulis pastu tekan CTRL A delete
alasan nak berhenti kerja dah ada tapi nak karang buat macam karangan Bahasa Melayu SPM  STPM.alahai.stok ayam kejap otak aku.jeng kreng .

sapa2 rasa nak jadi setiausaha aku atau PA aku nak tolong aku buat surat ni.boleh apply kerja kat aku.
specifikasi kerja
1.mesti tahan telinga sebab mulut aku kadang2 terlebih insurans.=p
2.gaji takkan diberi dalam erti kata lain lu tanggung la sendiri.
3.makan tanggung sendiri.
4.takde cuti tahunan.cutisakit,cuti tolong ibu kucing beranak ataupun cuti tolong mandikan kambing.
5.elaun ke komisyen ke..aku takkan bagi.sebab aku sendiri pun tak bergaji ataulebih dikenali sebagai pengangur tak bertauliah..

sapa2 berminat.cepat anta msg kat aku di ni ini
010-23u4u443u32u343u33u32ue atau emelkan resume anda ke ncbfhbdv@gben10.cong
pendapatan lumayan menanti anda!!

notakakijalanan:
perghhhh..penat sudah.penat otak aku berfikir bagi mencari idea demi untuk blog bilapjahmerepek ni.alih2..karang je la karangan merepek ni.kalau CIKGU ESAH tengok(cikgu BM masa form5 )cara tulisan aku ni..kopem kene bebel 2karungguni.tatabahasa kemana la.itula.ini la.potpet2.

p/s:pernah baca kat blog bro ni.dia cakap.antara tips nak penulisan blog kita ni mantap tegap teguh adalah JANGAN PAKSA DIRI UNTUK MENULIS.nanti lain pulak penyampaian yang nak disampaikan.

agak2 aku paksadiri ke relapaksa untuk menulis entry ni?
aku rasa aku merepek diblogrepek ni.bukan paksa mahupun dipaksa.anda suka baca.boleh teruskan baca blogrepek ni.taksuka anda semua boleh tekan tanda X kat hujung dunia belah kanan skrin anda.tiada paksaan mahupun dipaksa.
terimakasih atas kesudian saudara saudari membaca blogrepek ni.sangat2 saya hargai.=D
wahh..rase cam tacing plak..=p






0 orang tengoh nopak caktingcakting :