Sunday, November 20, 2011

bengang

at tanjung malim sebab teman membe aku pegi amek kete dia.kete baru kuar dari kedai tu.bau kedai ag.haila2


aku bila nak beli kete ni?

jawapan aku:
ntah la.lalala

pergi tanjung malim ,aku dan kawan aku naik bas kat pudu .fuhh.nasib baik sempat naik.kalau tak makan asap je la.
dan..ada la kes yang agak kurang enak berlaku.
aku bengang giler kat seko bangla ni.
aku seat ngan membe aku.pastu membe aku sorang lagi dok sorang2.tetiba..ada la bangla ni tergedik2 duk sebelah membe aku ni padahal seat lain punya la belambak yang kosong.watdahel !
membe aku dah bengang plus takut dah.
aku pun macam nak ahngin je kat bangla tu tapi aku relek je la.

tetiba..

tet tet tet..(muzik lagu waiting for the end-linkin park- berkumandang)
"weh.tolong la aku..aku takut ni"

kawan aku yang kene himpit ngan bangla tu message.

aku reply:
"depan ni ada tol.ti ang bangun .duk kat seat depan aku ni"

bila bas berhenti kat tol.kawan aku blah dari seat tu dn tukar dok kat seat depan aku.

moral of da story:
well,setahu aku..pemuda pemudi a.k.a kaum muda adam berstatus rakyat Malaysia ,takkan duduk sebelah pepuan unless bila betul2 keadaan memaksa dan bukan jenis jantan gatai. ini tidak,seat lain belambak lagi,nak jugak bangla ni nak bertempek ngan membe aku.hoh!
dah la busuk.tengik.bangit.ada hati nak ngorat kawan aku.cermin muka dulu la wahai bangla.dasar muka tak ada kesedaran sivik.huh!

notakakijalanan:
kalau naik bas rapid KL..giler ramai mak2 indon..pak2 indon.kekadang aku rasa aku ni kat malaysia ke kat indon.pastu bleh plak buat Malaysia mcm negara diorang.bengang betol aku.pastu bila aku baca status2 kat sokerleaks..lagi la aku bengang.bajet betol la.padahal diorang ni tak tahu ,rakyat negara dorang tu yang suka bagi masalah kat penduduk malaysia.bengang2!!

p/s"
aku punya bengang macam aku yang kene himpit ngan bangla busuk tu kang tapi da true story is..kalo korang2 kat tempat aku memang bengang jugak.

p/s2:
uikh...dah boleh join segmen BENGANG kat HOT FM ni bersama chaq dan din.hohoho

3 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. alongxp said...

    nak tunjuk entri yg saya penah buat pasal bangla gile seks , diorg ni mmg gile seks... diorg tu mmg pantang nampak pompuan, tak kira la makcik ke,bini org ke,anak dara ke, janji kaum hawa, niat diorg mmg nak tu... kalau berani,bila jadi lagi keadaan tu,jerit je "woi,apa raba2 ni?gile seks!!" wlaupn die belom raba...gerenti ada je jejaka2 yg akan tolong... ramai lelaki malaysia yg xsuka ngan bangla ni..

  2. Unknown said...

    itu la..dah dtng ngra orng..buat la dtg nak kerja.kwn aku pernah tibai bangla ni sampai terkehel lutut dia.sapa suh buat kerja jahat..trima la nasib.

  3. Alongxp said...

    Bagus... bangla mmg lembik, snang je nk sayurkn diorg,pompuan malaysia pon boleh blasah diorg, pakcik aku pnh blasah smp 23 org bangla sorg2... hehehe