Friday, November 18, 2011

selamanya ultras malaya-can i merepek ?

first aku dengar lagu ni kat oh!tidak official web.opss..bukan dengar tapi tengok lirik.
aku dengar lagu ni ada la sumone yang post share lagu ni kat page fb TERENGGANU FC.

selamanya.selamanya..selamanya harimau malaya..harimau malaya..harimau malaya..
elelele ooo
elelele aaa..


dah terngiang2 kat kepala aku ni.
ah! tak boleh lupakan.
terus melekat kat otak aku lagu ni.oh!tidak..
lalala=p
mereng doh aku ni.
nak dengar lagu ni.g la kat youtube.





k.semua dah tau kan Harimau Malaya vs Indosia.keputusan nya berpihak pada HM.1-0.

tapi puak2 indon tak puas hati dengan kekalahan indon.tak caya.
2 3 hari ni..puak2 indon ni pakat serang page sokerleaks .tak caye.p la usha page sokerleaks.
cam gampang je baca komen2 puak2 komodo ni.
p/s:bewok komodo adalah maskot rasmi sukan sea tahun ni.

notakakijalanan:
siyesly aku tak tengok live bola tadi.keje la.aku just dapat tengok bila aku masuk bilik patient.tu pun kejap2 je.tapi time aku masuk bilik uncle tu nak tanya pasal ubat.dan2 je si sharul azwari score.uikh..nasib bek aku tak melompat dlm bilik patient tu.haila2.

aku dah malas nak merepek.tetiba kehilangan mood.ngatuk.penat.plus sedikit bengang.patutnya hari ni aku day off.cuti.tapi tengah aku syok2 tido pagi tadi..
dalam pukul 9lebih,sister ward call.

"(nama aku),bleh masuk kerja hari ni tak.kita short staff la.2 orng mc.takut hari ni ada patient yang nak buat SLED plus 2 patient ventilator".bla..bla..bla..

haila2.nak tak nak.aku setuju je,kerja pon kerja la walaupun sepatutnya aku cuti.
tapi perjalanan kat ward hari ni tenang je.tak bizi giler.huikh.
rosak mood betol la.dan yang pasti, day off aku hari ni dah burn .jadual aku untuk seminggu akan datang adalah aku kene E , M ,E , M ,M, pastu tak ingat dah schedule .then baru day off balik untuk minggu depan.
p/s: E -evening shift M-morning shift

sesungguhnya aku redha je.kerja kena iklahs beb.baru berkat.=D

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Unknown said...

    hailaaaaaaaaa

  2. Unknown said...

    haila haila..
    mee hailam pon sodap gak..=p

  3. Lizz said...

    lagu ni best giler cam berhantu pun yerk jugak.hahahahaha

  4. Unknown said...

    haha..takut x..takut x..hehehe