Tuesday, November 29, 2011

google+ (akhirnya aku ada jugak)

google plus logo
apekemende tu?

yang aku tahu google+ ni macam facebook gak.laman social.tapi lagi senang sebab since dah ada gmail account..trus boleh direct link ke google +.kita boleh post status kita mengikut apa yang dah kita asingkan antara kawan ,family..bla..bla..bla..
setakat aku godek2 ni..menarik.tertarik cuma skop masa untuk aku beronline sekarang memang sangat2 limited sebab ada orang takut bil rumah melambung.walla!

ok.tens to alongxp sebab invite aku.hehehe

apa2 hal..nak tahu lebih lanjut..boleh la bertanya pada yang pakar.
aku?
aku pakar mengarut je.
sekian untuk kali ini aku mengarut.topblck plak.tetiba ada masalah rumah tangga.pengacau minda betol!

p/s:
cantik je aku landing page terbaru tadi tapi terpaksa dideletekan.stetment bahaya woo..mampus aku kalau orang yang kenal aku baca.

bajet ada orang nak baca blog ayam aku ni.pfuh2 =P

5 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    memang perlu ada G+ ni as blogger tapi jangan khayal sudah kat sana.hahahaha

  2. Unknown said...

    lizz:
    haha..stakt ni xtau ag caner nk gn G+ ni..jd xleh la nak koya2 lbih..hehe

  3. Hanys Najib said...

    tak pernah bukak pon..hikhik ;D

  4. Unknown said...

    bukak la hanys..hehe=D

  5. Alongxp said...

    eh... ada nama alongxp la kat entri ni... hahaha