Sunday, November 13, 2011

luahan perasaan II

kenapa perempuan bila duduk sama2 group yang konon ala2 "membe kamcing satu kepala sehati sejiwa" kononnya mesti akan bergosip,mengumpat dan segala macam Mem la..


kenapa perempuan suka cakap terbalik2.mula2 kata lain.tak sampai 120 saat akan cakap lain.bila tanya lagi sekali..lain pula jawapannya.

kenapa perempuan suka buat benda yang pelik2.benda yang pelik maksud aku kat sini suka marah suka suki tanpa hiraukan perasaan orang yang dimarahinya.

kenapa..kenapa..kenapa??

notakakijalanan:
walawey.bajet soalan diatas macam aku ni bukan salah sorang makhluk ALLAH yang bernama perempuan.lalalala
tapi tu la..dah namanya perempuan.perempuan yang dianugerahkan olah Allah dengan pelbagai perasaan dan mood yang boleh menyebababkan makhluk Allah dari kaum Adam pening dan jugak aku sendiri sebagai perempuan pun pening dengan fi'il perempuan ni.hohoho..

ape2 hal..
aku nak anggap entry aku kali ni sebagai luahan perasaan aku.aku tengah geram sekarang.aku rasa macam nak tumbuk2 je.kalau kat rumah aku ni ada punch bag..dah lama aku punch bag tu kasi terburai.pfuhpfuh..

aku nak kuar ronda2 KL jap.lagi lama aku dok dalam rumah.lagi bikin hati aku geram.
nak pergi jumpa sepupu aku yang study kat UPNM tu.nasib la aku kene blanja dia..lalala.

p/s:
patutnya kalau tengah geram ke,rasa sakit hati ke..rasa cam nak tumbuk muka orang ke..yang paling afdal adalah berisgtihfar.ingat ALLAH.baca ayat 2 suci contoh macam ayat kursi.banyak pahala dapat.hidup pun aman.tak de lagi perasaan kacau bilau.=D
kan..kan..kan =D



2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    jujurnya, aku tak boleh nak rapat sangat dengan perempuan walaupun aku perempuan.hahaha!!

    kenapa? aku pening dengan perangai perempuan yang suka bergosip. aku bergosip juga tapi bukan dengan semua orang. yang aku maksudkan, girl yang jenis dgn semua orang jumpa nak mengumpat/gosip. feningssss

  2. Unknown said...

    lizz:
    memang pening..pening dengan apa yg digosipkan.haila2