Monday, October 24, 2011

entry sampah

back to teratak buruk a.k.a rumah flat tepi highway.

tak leh citer lebih2 location rumah aku..nanti kene serbu..susah aku kang..
miahahahaha..perasan artis doe.waklu.=p

back to the main point.apa yang sebenarnya ak nak merepek ni.seringkali idea nak membebel tak ada tapi bila dah start menaip..lancar je jari aku menaip macam baru dapat minyak pelincir.
walaupun laju je jari aku menaip tapi aku tahu point sebenar yang aku nak bebel kat space aku ni sebenarnya tak de point atau dalam bahasa hodohnya "entry sampah".

waaa..apa tu "entry sampah"?boleh explain sikit.

ok."entry sampah" ni boleh diklasifikasikan sebagai entry mengarut mengaban yang kebanyakkan point2 atau isi2 pentingnya langsung bertentangan dengan tajuk entry atau kebanyakkan isu yang dipaparkan berkaitan lucah atau fakta2 yang bodoh lagi auta.lebih membengongkan lagi bila penulisan yang dipaparkan lagi hanyalah tempekan nota copy paste dari hasil penulisan orang lain tapi bersungguh-sungguh si polan ni mengaku yang "entry sampah" tu hasil nukilan asal beliau.
p/s:orang macam ni kasi sebat je kat bontot dia.hehehe.apa kaitan sebat dengan mengaku kopi-pasta hasil penat lelah dia tu ek?lalala.

notakakijalan:
maksud "entry sampah" diatas adalah hasil merepek aku.bukan diambil dari sumber2 yang sahih lagi nyata.
otak aku sekarang masih lagi dalam usaha untuk menyampaikan fakta2 yang sahih lagi betul kepada pembaca sekalian cuma buat masa ni,aku agak malas untuk mencari bahan .
jadi andai kata nukilan "sampah" ini hanyalah angan2 kosong yang kononnya nak jadi entry berilmiah..ampun maaf aku hulurkan dulu.

p/s:
balik2 penyakit M(malas) tu dijadikan alasan kenapa aku takde entry berunsur ilmiah.lalalala.

0 orang tengoh nopak caktingcakting :