Tuesday, October 25, 2011

harga tiket perlawanan akhir piala malaysia 2011

isu hangat!hangit!terrrbakorr!!!


harga tiket perlawanan akhir Piala Malaysia 2011 antara Terengganu dengan Negeri Sembilan menjadi bualan hangat penyokong2 kedua2 pasukan.

1 tiket berharga rm50 ringgit.wah!
bapok gile mahal..

dan kes kenaikan harga tiket final yang agak melampau mahalnya..kedua2 penyokong pasukan terengganu mahupun negeri sembilan telah membuat page KAMI BANTAH HARGA TIKET FINAL PM 2011

notakakijalanan:
bayangkan harga 1 tiket dah rm50.untuk penyokong dari terengganu ,kos pengangkutan .kos penginapan sepanjang berada di lembah klang..wow.kalau golongan yang pergi memang azali kaya..tak kisah la..tapi cuba fikirkan bagi golongan pelajar atau golongan berpendapatan sederhana tapi masih lagi mahu memberi sokongan padu kepada team kesayangan mereka.mau kopak duit tabungan.

kepada FAM..kenapa dibebankan rakyat dengan peningkatan harga tiket final PM 2011.jangan lupa..tanpa penyokong..siapalah yang nak pergi tengok bola tiap2 malam mingu tu.tgok "cekerama" lagi bagus.

p/s: baru berangan nak tgok bola hujung minggu ni.skali dapat berita harga tiket 50hengget plak.kusut2.
pastu kualiti padang dan fasiliti SSA..tahap gaban.alahai..

p/s2:tgok live dr tv je la napok gayenye...lalala

4 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Zulfikar Hazri said...

    aku dah 5 tahun tak gi tengok bola live kat stadium...

  2. pjah said...

    zul:
    tgok kat tv sudah..he2..

  3. Lizz said...

    tak pernah aku pergi tgk bola dekat stadium. hahahahaha

  4. pjah said...

    lizz:
    hehehe..xdapt tgok bola kat stadium xpe la..dpt tgok bola pon dah cukup..miahahaha