Saturday, October 22, 2011

gara-gara nak beli tiket bas on-da-spot

hari jumaat memang ramai yang nak balik kampung.adeh!

entry lepas beria2 aku cakap aku ak balik kampung tapi sungguh malang bagi aku bila sampai je kat Terminal Putra..

aku:
kak..tiket balik kuala terengganu malam ni ada lagi?

kak kat kaunter1:
takde..sume dah abis.

berlalu pergi dengan perasaan hampa lalu beralih ke kaunter sebelah..

aku:
bang,tiket balik ke kuala terengganu malam ni ada?

orang kat kaunter2:
sorry dik.tak ada.dah abis.

aku:
??? sambil berfikir dengan perasaan hampa.

notakakijalanan:
kecewa.aku ingatkan aku je takleh balik kampung tapi rupa2nya bila aku call kawan aku yang nak balik Perak (call sambil menangis) pun tak dapat balik jugak gara2 beli tiket last2 minit.
nak tak nak ..aku pergi rumah abang aku je kat Nilai.menghabiskan cuti selama 2hari disana.hohoho.
p/s:konon2 call membe aku ni nak mengadu nasib .lalala.

moral of da story:
jangan beli tiket bas lambat2 kalau tak plan nak balik dengan kenderaan sendiri atau naik flight.

p/s:
kalau nak beli tiket bas memang kene awal2 ek.kenapa aku tengok dalam "citer melayu" kalau beli tiket on da spot..dapat je..(lalala..kes terpengaruh ngan citer.walla.)


nama kucing ni MAKCIK GEDIK.sebab dia sangat2 gedik.kucing yg dah jadi pemastautin tetap kat umah along.dengan menggunakan handset cikai aku..w810i.2mp.lalalala.
tetiba lak kuar pic kucing.langsung tak berkaitan dengan tajuk citer daa..apoda.

3 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. Lizz said...

    teleng kepala aku tengok gambo si gedik tuh.hahahahaha!!

  2. Unknown said...

    tepon kawan nangis2.... dapat tiket la? hahahaha

    baru je entry lepas mangat2 nak balik kg kan....hurmmphhhh

  3. Unknown said...

    lizz:
    hahaha..betulkan balikkepala tu pas tgok gmbr gedik tu..haha

    zul:
    tpon kwan pon xdapat balik gak..uwaaa
    aku rasa tket abis sbb orng tganu balik kg nk tgok bola la.heehehe

    baik kg tgu cuti akan dtang je la tp bila ntah..lalalala =p