Friday, September 2, 2011

anakganu dan raya

nak tulis pasal raya lagi ke?

hmmm..malas la pulak
tapi semalam dalam tak plan aku dapat kenal budak2 AG.(Group Anak Ganu)
aku dapat kenal Man a.k.a Boy,Zul,Yu,Sofia dengan sepupu Zul.(aku tak tahu name dia..hehe)
aku pergi beraya rumah Apis.tetiba Apis dapat call cakap budak2 AG nak datang rumah dia.
aku dah ala2 gelabah sikit.mane tak gelabah.selama ni aku havoc dalam anakganu group FB je.
sekali nak jumpa dengan orang2 lama AG.
habis aku.
pastu bebudak AG ni plan nak pergi melawat mak membe AG .along namanya kat hospital.mak along dapat infection kat operation site sebab ada kesekatan usus.so,laluan air kencing jd blok.tu yang dapt infection tu.
pastu pergi rumak Kak Na plak kat area Gong Badak.ondaway nak pergi sana ..nasib baik la tak jem sangat kat Jambatan Sultan Mahmud tu.
sampai rumah Kak Na time azan maghrib berkumandang.lepak2 raya sampai la pukul 8 lebih.
yang tak sangka..kitorang bertujuh ni dapat duit raya dari Kak Na .alahai.mula2 tu segan .(tapi memang segan pon nak amek kikiki)
dapat la sorang rm duit warna hijau not 5.
terima kasih Kak Na .lalalala..malunye saye..hehehe

notakakijalanan:
sebenarnya aku pon tak plan nak g raya rumah apis.alang2 aku dah ada kat bandar..aku pergi la rumah dia.akhirnya diorang dapat kenal aku sebab kalo aku ni leh dikatakan antara orng2 yang suka like dan komen apa2 post kat wall group AG tu.dalm group tu memang aku ni nampak "gegey"(kecoh) tapi sebenarnya kalau face to face.aku pemalu.walawey.hehehe


p/s:group AnakGanu ni dah lama ditubuhkan.aku kenal melalui AnakGanu.Ning.com tapi disebabkan tetiba server untuk group ni kene siaran berbayar dan tidak lagi mampu untuk membayar..admin AG memutuskan meremovekan laman sesawang tersebut.jadi sume anak2ganu yang pernah bermastautin di anakganu.ning telah berpindah ke anakganu kat facebook .
jadi kepada rakyat2 terengganu yang ingin mengaku menjadi AnakGanu .bolehla join group AnakGanu.Ning atau anakganu (ag) ni kat facebook.
(da macam promote AG la pulak..weee--)

pepe pun..ini la raya best untuk aku.=D
tahun depan raya..waaaaaaaaaa..kat ward la jawabnya.pertengahan bulan 9 ni dah kena pergi lapor diri.kerja..kerja..

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. ~nouril azmal~ said...

    hehehe..... mmg best rayer kiter... TQ to all...

  2. Unknown said...

    yu:
    memang terbaikkkk..=D