Thursday, September 8, 2011

nampak cool bila entry pendek?

macam best tgok sesetengah entry yang mempraktikkan penulisan entry yang pendek tapi mempunyai banyak maksud tersirat.

melalui penulisan yang secoet tu.ia dapat menggambarkan sejuta perasaan penulis blog a.k.a tuan tanah punya blogsphere.

aku?
gaya penulisan aku?

aku dalam proses merangkak lagi untuk menjadikan gaya penulisan aku betol2 indah dalam pembendaharaan kata2.
(tu la dulu masa subjek bahasa melayu sapa suruh malas buat karangan melebihi 500patah perkataan)

notakakijalanan:
merepek tu memerlukan ruang yang luas untuk merepek.oleh itu ia mempunyai kuota bilangan patah perkataan yang sentiasa melebihi 350 patah perkataan.

p/s:
haiss.aku tengah merepek ke ni??

2 orang tengoh nopak caktingcakting :

  1. ecz emz said...

    cool!
    kalo tuannya dah cool, tak kisah la entry panjang ke pendek, tetap cool kan? hahaha

  2. Unknown said...

    ecalzz:
    yup..kalo dah tuannya rase cool..sume pn jd cool walaupon xbrape nk cool..hehehe