Wednesday, May 26, 2010

bestkawan saya nanes hari ni

kacian kat besfwen saya ..
hari ni dia nanes lagi..
aku pum cedey tgok dia nanes je..
tu sume gara2....
pelbagai perkara la yg buat dia nanes..
emmm..aku xleh sebut kat sini coz melibatkan banyak pihak..
terlalu sensitif..

ishhhh..geram btol aku coz xdapat sebutkan siapakah pihak yg telibat yg menyebabkan kawan baik aku tu nangis..

kalo aku kuarkan komen tu kat sini..
silap haribulan aku akn di ban oleh pihak2 itu..

kacian kat besfwen aku tu..
dia sangaaaaaat2 tension dgan jawatan dia sekarng..
dia dah mintak resign dari jawatan itu tapi resign dia tlh ditolak tnpa sebab..
lagipun besfwen aku cakap dia kesian gak kat yg dpertua !!!!
(opsss..xleh cakap..nanti kene ban)

kacian kat besfwen aku ..
kalo ad je meeting ngan ****** ..
balik bilik je mesti nanes..
isshhh..geram nye aku bile dgar citer pasal****..
ni sume pasal nak jaga hati banyak pihak ni..
amboi..
hati bestfwen aku ni sape nak jage???
xde org jage pun..
kene hentam ada laa..

byak pihak ni xpatut buat bestfwen aku cam ni..

dun worry my bestfwen..
aku akan support kamu yerkk ..:)
kitakan bestfwen..








mo0d:halfwaytoberenang2atas katil
keadaan:ok2jek0tkatataskatil
masa:see@dimdom

0 orang tengoh nopak caktingcakting :